1

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کردستان،شهرام بهمنی مدیر برق شهرستان کامیاران در تشریح این خبرگفت:بهینه سازی شبکه فشار ضعیف شهرموچش با 12 هزار متردر فاز اول بااجرای عملیات تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار عملیاتی گردید.
وی در ادامه افزود: هدف از اجرای این طرح کاهش میزان تلفات و هدررفت انرژی، بهبود ولتاژ مشترکین، کاهش خاموشی های بی برنامه، ارتقاء مبلمان شهری، کاهش خطرات احتمالی ناشی از برخورداشیاء خارجی با شبکه ورضایتمندی مشترکین را از اهداف اجرای این طرح دانست.
بهمنی در ادامه نسبت به بیان مزایای دیگر این طرح گفت:جلوگیری از سرقت شبکه های سیمی در مناطقی نظیر شهر موچش ، حذف انشعابات غیرمجاز،ایمنی در محیط کار،تسریع در پیشرفت کار ، کاهش میزان خطرات و معضلات موجوددرشبکه های فشارضعیف را با اجرای این طرح به مراتب کمتر دانست.
بهمنی در ادامه خاطر نشان کرد: انجام این پروژه در شهرموچش را طی 2 فاز در پستهای میدان اصلی موچش, پاسگاه موچش ، ترمینال موچش ومیدان فوتبال در بطول 12 هزار متر و پستهای شهرک بهاران وشهرک زیبا و مسکن مهر موچش در فاز دوم بطول 4000 هزار متر با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و یکصدو پنجاه میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

لازم به ذکر است شهرموچش بیش از  42500  هزار مشترک برق در بخش های خانگی، کشاورزی، تجاری و صنعتی و عمومی را تحت پوشش  دارد.