1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، به استحضار شهروندان گرامی می‌رساند، آنچه که در خبر مندرج در خبرگزاری تسنیم با اعلام قطعی برق دو ساعته مسیر منتهی به خیابان امام(ره) سنندج در تاریخ هفدهم فروردین ماه۹۹ بدون اطلاع قبلی ذکر شده است؛ جهت تنویر افکار عمومی و پرهیز از ایجاد هرگونه شائبه در عدم رعایت حقوق شهروندان از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ به اطلاع می‌رساند این شرکت در راستای حفظ و پایداری شبکه توزیع نیروی برق و به‌منظور تأمین رفاه حال مشترکین برخود لازم می‌داند پیرو برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نسبت به استقرار، تجهیز و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز شبکه برق مطمئن و مستمر نهایت توان خود را به کار گیرد.

در راستای نیل به این مهم، انجام تعمیرات دوره‌ای در قالب اقدامات پیشگیرانه که شامل تعویض کلید محدود کننده موجود می‌باشد، به علت اینکه امکان اجرای تعمیرات در خط گرم مسیر منتهی به خیابان امام(ره) سنندج امکان‌پذیر نبود، نیروهای بخش تعمیرات مجبور به قطع برق فیدر فشار ضعیف بهیاری این میسر در تاریخ مذکور شدند.

لازم به ذکر است در سایر ایام سال انجام تعمیرات دوره‌ای، اقدامات پیشگیرانه از جمله انجام تعمیرات خط گرم جهت جلوگیری از قطعی‌های گسترده و پیش‌بینی نشده در طول شبکه‌ توزیع استان لحاظ شده تا علاوه بر ممانعت از قطعی طولانی مدت برق، پایداری شبکه برق حفظ گردد.

هم‌چنین اعلام می‌گردد تمامیِ موارد تعمیرات، چند روز قبل از طریق راه‌های ارتباطی از جمله پرتال خبری شرکت، کانال روناکی و صفحه اینستاگرام شرکت توزیع نیروی برق استان به اطلاع شهروندان رسیده و تا به امروز کوتاهی در این خصوص صورت نگرفته است.

شهروندان گرامی یقین داشته باشند، نیروهای خدوم شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان جهت تأمین رفاه آنان هر آنچه که لازم باشد لحاظ نموده و در راستای حفظ پایداری هرچه بیش‌تر شبکه از هیچ تلاش و اقدام صادقانه‌ای فروگذار نخواهند کرد. هم‌چنین در این ایام که نگرانی از شیوع ویروس کووید 19 بر استان نیز سایه افکنده، تمامی تعمیرات غیرضروری تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آمده است.

برخود واجب می‌دانیم ضمن قدردانی از دغدغه‌مند بودن خبرنگاران این خبرگزاری، از تمامی اصحاب رسانه استان درخواست نمایم مواردی که در خصوص مطالبه‌گری جمعی و جهت آگاهی‌بخشی اذهان عمومی است را با حساسیت بیشتری دنبال کرده تا خدایی ناکرده با اعلام اخباری که مستنداً امکان رد آن وجود دارد، اعتماد مخاطبین خود را تحت‌شعاع قرار نداده و ناخواسته زحمات همکاران خدوم ما در بخش‌های فنی و خدماتی نادیده انگاشته نشود.

در پایان یادآور می‌شود، اطلاعات کلیه خاموشی‌های پیش‌رو با برنامه‌ریزی‌های مهندسی شده در مدیریت مرکزی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان قابل دریافت است و تمامی اصحاب رسانه استان می‌توانند با هماهنگی روابط عمومی از خاموشی‌های آتی اطلاع یافته و با درج در رسانه خود یاریگر این مدیریت در اطلاع‌رسانی به‌موقع باشند تا دیگر شاهد بروز نارضایتی شهروندان محترم نباشیم.