دات نت نیوک
تشکیل میز خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در مناطق و محلات شهرهای استان نمایش مجموعه تصاویر

تشکیل میز خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در مناطق و محلات شهرهای استان

نویسنده: طیب کریمی/یکشنبه, 15 مهر,1397/دسته ها: اخبار, اخبار ویژه

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم استان جلسه میز خدمت دستگاه های اداری درمحل های مختلف استان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان مدیر عامل این شرکت در این راستا اذعان داشت: جلسات میز خدمت با حضور مدیران، معاونین و مسئولین ادارات مختلف برگزار گردید و هدف این نشست ها و جلسه ها رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در اسرع وقت بود.
هیوا لهونیان با اشاره به مراجعه حضوری بیش از یک هزار و 660 نفر در جهت دریافت خدمات شرکت برق عنوان کرد: با توجه به نوع درخواست ها و پاسخ گویی از سوی مدیران و مسئولان این سازمان برخی از درخواست های مطرح شده در همان محل، ارائه راه حل گردید و مرتفع شد و برخی دیگر جهت کسب تکلیف و اعلام نتیجه در اسرع وقت به ادارات این سازمان ارجاع گردید.
لهونیان به تعداد مراجعین بر حسب نوع خدمت اشاره کرد و افزود: بیشترین تعداد مراجعات و اقدامات در حوزه فروش و خدمات مشترکین با بیش از 49 درصد بوده است که نشان دهنده لزوم تلاش مضاعف در این حوزه می باشد.
وی در ادامه با توجه به تعداد در خواست های زیادی که در حوزه معاونت و خدمات مشترکین وجود داشته بیان کرد: با وجود در خواست های متعدد در این حوزه برنامه ریزی ها و اهداف آینده باید به گونه ای باشد که سعی در هموار کردن و برطرف کردن مشکلات مذکور و ارائه خدمات با کیفیت به مشترکین برق باشیم.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه افزود: تعداد مراجعات در سایر حوزه ها بدین گونه است که 28/6 درصد در حوزه بهره برداری، 7/3 درصد در حوزه مهندسی و نظارت و 4/6 درصد در حوزه مالی و اداری و خدمات متفرقه نیر 10/3 درصد را به خود اختصاص داد.
لهونیان با اشاره به پاسخ گویی بسیاری از مراجعات در همان روز گفت: تعداد 733 درخواست یعنی بیش از 44 درصد در همان روز و در محل میز خدمت رفع گردید و بقیه درخواست ها نیز برای پاسخگویی و بررسی های بیشتر و اعلام نتیجه به ادارات شهرستان های تابعه ارجاع گردید.
هیوا لهونیان در پایان اذعان داشت: هدف این نشست ها ارتباط نزدیک با مردم و شنیدن مشکلات و مسائل آنان است و از طرفی این نشست ها می تواند راهی برای برنامه ریزی صحیح با اهدافی از قبل تعیین شده برای حل بهتر مسائل مربوط به خدمات شرکت برق به مشترکین استان باشد.
Print

تعداد نمایش ها (231)/نظرات (0)

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x