دات نت نیوک
رسالت شرکت، ارائه خدمات به موقع و رضایت مردم است نمایش مجموعه تصاویر

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان:

رسالت شرکت، ارائه خدمات به موقع و رضایت مردم است

نویسنده: نقشبنديهانا/چهارشنبه, 25 مهر,1397/دسته ها: اخبار, اخبار ویژه

رتبه بندی این مطلب:
3.0

در نشستی که با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان و معاونت فروش و خدمات مشترکین و پرسنل این حوزه در شهرستان سنندج  برگزار گردید به مهمترین رسالت شرکت که ارائه خدمات به موقع به شهروندان و جلب رضایت آنهاست تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا لهونیان با اشاره به اهمیت و جایگاه واحدهای خدمات مشترکین در شرکت های توزیع برق گفت: هدف از این نشست  بررسی عملکرد شش ماهه اول سال 97 در حوزه تحت تصدی معاونت فروش و خدمات مشترکین و رفع مشکلات احتمالی و دریافت نقطه نظرات در این حوزه می باشد.

وی با اشاره به برنامه های اصلی شرکت افزود: افزایش کیفیت ارائه خدمات از برنامه های اصلی در معاونت فروش و خدمات مشترکین است که با برنامه ریزی درست می توانیم خدماتی مطلوب تر به مشترکین ارائه دهیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به مشکلات و محدودیت ها در این حوزه اشاره کرد و افزود: امیدواریم با تدوین استراتژی شفاف و برنامه ریزی مطلوب و همچنین اتخاذ راهکارهای  عملی زمینه پیشرفت شرکت در همه بخش ها فراهم شود.

در ادامه هیوا خرم، معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان  طی گزارشی در زمینه واگذاری انشعابات کاهش تلفات، میزان وصول مطالبات و نیز اقدامات انجام شده در راستای مدیریت مصرف برق ارائه نمود.

در پایان این نشست همکاران حوزه مشترکین پیشنهادات خود را به منظور خدمت رسانی بهتر و سریع تر به شهروندان ارائه دادند.

شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان دارای بیش از 635 هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی، عمومی و روشنایی معابر می باشد.

Print

تعداد نمایش ها (161)/نظرات (0)

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x