1

سیاست های شرکت توزیع برق استان کردستان 

۱- محور اقتصادی:

  • الف: توسعه و ارتقا روشهای بودجه گذاری و اعمال مدیریت بر ترویج فرهنگ مصرف بهینه در تمام سطوح شرکت
  • ب: ارتقا نظام مالی شرکت با بهره گیری از روش های نوین تامین و تهیه منابع مالی
  • ج:خرید و فروش انرژی الکتریکی در حوزه فعالیت شرکت با لحاظ کاهش پرت انرژی

۲- محور جامعه و مشتریان:

  • الف:سازگاری زیست محیطی و ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت حرفه ای در فعالیت های شرکت
  • ب:ارتقاء و توسعه نظام ارتباط و پاسخگویی مناسب به نیازها و انتظارات ذینفعان
  • ج:بهبود شاخصهای کیفیت ارا‍ِ ئه خدمات به منظور تکریم مردم و ارتقاء رضایت آنان

۳ـ  محور منابع انسانی:

  • الف:ارتقاء و توسعه نظام جذب .توانمندسازی و نگهداشت منابع انسانی شرکت با رویکرد برنامه ریزی و سازماندهی مطاوب نیروی انسانی شرکت
  • ب:استفرار . توسعه و نهادینه نمودن نظامهای مدیریتی نوین و پیشرو در سطح شرکت
  • ج :اصلاح و ارتقای نظام ارزیابی عملکرد کارکنان .مدیران و سازمان با رویکرد توسعه نظام مدیریت عملکرد شرکت

۴-  محور فنی و مهندسی

  • الف:توسعه نظام مدیریت پروژه و مهندسی ارزش در طرحها  و پروژه های شرکت.
  • ب:افزایش قابلیت اطمینان شبکه توزیع و بهبود کیفی شاخص های برق از طریق توسعه کاربرد تکنولوژی نوین و ارتقاء کیفی کالا و تجهیرات.