تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۱ بهمن ۱۳۹۸

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از ثبت اطلاعات 98 درصد مشترکان استان به منظور حذف قبض کاغذی برق درسامانه و عملیاتی نمودن ارسال صورتحساب های مصرفی به صورت پیامکی در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا لهونیان با اعلام این خبرگفت: از ۵۹۳۹۲۶ مشترک برق در استان کردستان که دارای شماره اشتراک مجزا می باشند تاکنون ۹۸ درصد شماره همراه خود را برای حذف قبض کاغذی برق ثبت کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر و تا به امروز ( ۲۵/۰۸/۹۸ )  اطلاعات تماس ۹۸ درصد مشترکین شرکت جمع آوری گردیده و پیش بینی می گردد عملیات تکمیل ۲ درصد باقیمانده و راستی آزمایی اطلاعات جمع آوری شده تکمیل و نهایی گردد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ارتباط با مزایای طرح اظهارکرد: بی شک این کار سبب کاهش مراجعات حضوری؛ افزایش بهره وری، ارتقای کیفیت ارائه خدمات و تسریع در ارائه آن ها، ارتباط مستقیم مشترکین با شرکت توزیع برق استان و حذف نگرانی های ناشی از دریافت و نگهداری صورتحساب های مصرفی و حفظ محیط زیست شده است.

لهونیان در ادامه اذعان داشت: با اجرای این طرح سالانه بالغ بر یک میلیارد تومان در هزینه های شرکت توزیع برق استان صرفه جویی می شود.

وی در ادامه بیان کرد: با الکترونیکی شدن صورتحساب های مشترکان برق از هزینه های زائد و هنگفت ناشی از صدور و توزیع قبض جلوگیری و هزینه های حاصل از صرفه جویی ها در سر فصل بهسازی شبکه های توزیع برق هم استانی های عزیز، سرمایه گذاری خواهد شد.

به گفته لهونیان دراین شرکت همواره سیستمی شدن و الکترونیکی کردن فعالیت ها با تلاش مضاعفی به اجرا در آمده  و درحال حاضر پرداخت های  الکترونیکی و غیرحضوری از طریق همراه بانک؛ اینترنت بانک؛ دستگاه های خودپرداز ای تی ام؛ دستگاه های کارتخوان pos و تلفن بانک انجام می گیرد.

لازم به ذکر است در همین راستا برای ادارات و دستگاه های اجرایی تمهیداتی از قبیل ایجاد کاربری و دسترسی به سایت شرکت و ایجاد ( قبض تجمیعی ) اندیشیده شده است.

image_pdfimage_print