تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۵ بهمن ۱۳۹۸

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از مراجعه 52 هزار و 485 نفر به میز خدمت این شرکت مستقر در مدیریت توزیع برق شهرستان های تابعه در نیمه اول سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا لهونیان در تصریح این خبر گفت: تعداد ۵۲ هزار و ۴۸۵ نفر به میز خدمت شرکت مراجعه کرده اند که از این تعداد مراجعات، ۳۲ هزار و ۸۶۲  نفر در همان روز پاسخ دهی شدند و و بقیه با ارجاع به واحد های مربوطه و بررسی و رسیدگی بیشتر به روز های بعد موکول گردید.

لهونیان در ادامه افزود: بیشترین مراجعه به میز خدمت این شرکت در واحد فروش و خدمات مشترکین با تعداد ۳۲ هزار و ۹۴۱ نفر بوده است که از این تعداد ۲۱ هزار و ۱۲۵ نفر انجام کارشان در همان روز صورت گرفته است و بقیه درخواست ها و مراجعات به روز های بعد موکول گردید.

وی در ادامه با اشاره به واحد مهندسی و نظارت و واحد بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت برق کردستان بیان کرد: به ترتیب تعداد ۷ هزار و ۶۸۶ نفر و ۶ هزار و ۸۰۷  نفر به میز خدمت این واحد ها مراجعه کرده اند که ۴ هزار و ۷۲ نفر در واحد مهندسی و نظارت و ۴ هزار و ۱۶۷ نفر در واحد بهره برداری و دیسپاچینگ در همان روز پاسخ دهی گردیده اند و بقیه درخواست ها به تیم های مدیریت مربوطه ارجاع داده شدند که در روزهای آتی پاسخ دهی گردد.

لهونیان در ادامه تأکید کرد: ۲ هزار و ۴۱۲ مراجع در واحد میز خدمت مالی و اداری و ۲ هزار و ۶۳۹ مراجع نیز مراجعات و درخواست های متفرقه با موضوعات مختلف را دارا بودند که تعداد یکهزار و ۸۸۰ تعداد درخواست و مراجعه در واحد مالی و اداری و      یکهزار و ۶۱۸  تعداد مراجعه در واحد متفرقه در همان روز پاسخ دهی گردید.

هیوا لهونیان در ادامه با اشاره به مهم بودن وظایف واحدهای میز خدمت مستقر در مدیریت توزیع برق شهرستان های تابعه اذعان داشت: وظایف این واحدها رسیدگی به درخواست ها و ارائه خدمات به مراجعه کنندگان در ساعت های اداری در سطح مدیریت های تابعه این شرکت می باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان اذعان داشت: ارزش یک میز خدمت تاثیرگذار را نباید کم اهمیت دانست، یک میز خدمت خوب می تواند بسیاری از کمبودهای موجود در هر سازمان را جبران کند اما در مقابل یک میز خدمت ضعیف (و یا نبود کلی میز خدمت) می تواند برداشتی ضعیف و منفی از یک شرکت و یا سازمان مؤثر و فعال را در ذهن مشتری ایجاد کند.

لازم به ذکر است این آمار مربوط به شش ماه اول سالجاری می باشد.

 

 

image_pdfimage_print