x

نرم افزار همراه

برای مشاهده نرم افزار های تلفن همراه ما روی دکمه زیر کلیک کنید


مشاهده

راهنمای مراجعین

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
تاریخ بروزرسانی: ۲۷ تیر ۱۳۹۸
یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (رای داده نشده)
Loading...


مراجعین محترم جهت دریافت خدمات

 میتوانید به صورت زیر عمل نمایید :

 

  1. وارد سایت شرکت توزیع برق کردستان  به آدرس www.kurdelectric.ir شوید
  2. از منوی سمت راست منوی تکریم ارباب رجوع را انتخاب کنید
  3. گزینه درخواست ارسال پیشنهاد، انتقاد و شکایت را انتخاب نمایید.
  4. شماره موبایل و کد ملی و کد امنیتی را وارد نمایید و دکمه ثبت را کلیک نماید .
  5. کد امنیتی که به صورت پیامکی برای شما ارسال میشود را در کادر مربوطه وارد کنید
  6. اکنون در صورت تمایل مشخصات خود را وارد نمایید و سپس اقدام به ثبت پیشنهاد ،انتقاد و یا شکایت نمایید.
  7. و در انتها دکمه ثبت را کلیک نمایید.
  8. پس از ثبت کد رهگیری ایجاد شده را جهت پیگیری نزد خود نگهدارید .

 

مراجعین محترم جهت جهت پیگیری درخواست خود میتوانید به صورت زیر عمل نمایید :

 

  1. وارد  منوی تکریم ارباب رجوع شده و درخواست مورد نظر خود را انتخاب نمایید
  2. شماره موبایل و کد ملی و کد امنیتی را وارد نمایید و دکمه ثبت را کلیک نماید .
  3. کد امنیتی که به صورت پیامکی برای شما ارسال میشود را در کادر مربوطه وارد کنید
  4. اکنون در تب پیگیری کد رهگیری خود را وارد نمایید
  5. و سپس اقدام به پیگیری درخواست خود  نمایید.

 

 

 

با تشکر

شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان

image_pdfimage_print