1

آغاز عملیات تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار شهرک کشاورز                          

مدیر برق شهرستان کامیاران از آغاز عملیات تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار هوایی شهرک کشاورز خبر داد.                                                                                                                  

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق کردستان،شهرام بهمنی مدیر برق شهرستان کامیاران گفت: عملیات تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار هوایی در شهرک کشاورز آغاز و در حال انجام است.                                                  

شهرام بهمنی افزود : بهینه سازی شبکه های فشار ضعیف شهرک کشاورز با 7257 متر درحال انجام است.                                           
وی کاهش میزان تلفات و هدررفت انرژی، بهبود ولتاژ مشترکین، کاهش خاموشی های بی برنامه، زیبا سازی شهر و ارتقاء مبلمان شهری، کاهش خطرات احتمالی ناشی از برخورد با شبکه و رضایتمندی مشترکین را از مزیت های اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: با اجرای طرح کابل های خودنگهدار هوایی ، شاخه بری درختان به منظور جلوگیری از تلفات و خاموشی های احتمالی به حداقل خواهد رسید.                                
مدیر برق شهرستان جلوگیری از سرقت شبکه های سیمی در مناطقی نظیر شهرک کشاورز که در ناحیه منفصل شهری قرار داردو به حداقل رساندن امکان استفاده از انرژی به صورت غیر مجاز را از دیگر مزایای اجرای این طرح بیان و خاطر نشان کرد احتمال برخورد افراد و اجسام با شبکه های سیمی به مراتب بیشتر از شبکه های اجرا شده با کابل خودنگهدار است و این بدین معنی است که میزان خطرات و معضلات موجود در  شبکه های فشارضعیف به مراتب کمتر خواهد شد.                                                                                                              
بهمنی گفت انجام این پروژه در شهرک کشاورز را طی در پستهای 1،2،3،4 بطول 7257 متر اعلام کرد و اعتبار هزینه شده برای تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در این شهرک را  9 میلیارد و 200 میلیون ریال برآوردکرد.

شهرک کشاورز بیش از  2000  هزار مشترک تجاری و خانگی را تحت پوشش دارد.