1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان دبیر هیأت ورزش صنعت آب و برق استان کردستان در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات اذعان داشت: در این رقابت ها که تا یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت 229  نفر ورزشکار  در قالب 35 تیم  از مجموعه صنعت آب و برق کشور در شهر سنندج در محل هتل جهانگردی این شهر به رقابت می پردازند.

کیوان احمدی در ادامه با اشاره به اینکه پشتیبانی فنی مسابقات بر عهده هیأت شطرنج است بیان کرد: عبدالله محمد کریمی  سرپرست فنی مسابقات، کامران اسدی سرداور، اسعد باباحاجیانی جانشین سرداور، سوما محمدی، فرهاد احمدی، بهاره زمانی و حمید شاهویی به عنوان داور این مسابقات پشتیبانی فنی این مسابقات را بر عهده دارند.

دبیر هیأت ورزش صنعت آب و برق استان کردستان در پایان اذعان داشت: در سال 88 نیز استان کردستان میزبانی این مسابقات را بر عهده داشته است و این دومین دور از میزبانی این دور از مسابقات در استان کردستان می باشد و امید است به بهترین نحو ممکن مسابقات برگزار و پایان یابد.

لازم به ذکر است در این مسابقات استان های: کرمانشاه، زنجان، فارس، همدان، خوزستان، یزد، گیلان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران، تهران، کردستان، اصفهان، بوشهر، مرکزی و کرمان حضور دارند .