1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ، هادی محمد مرادیان در تشریح این خبر گفت: امروزه تأمین امنیت، رفاه و ایجاد شرایط کاری مناسب برای شهروندان یک جامعه، یکی از مهم ترین وظایف این شرکت است.

وی در ادامه اذعان داشت : در همین راستا و با هدف کسب رضایتمندی روستاییان شریف و تداوم رونق کسب و کارهای روستایی ، برق شهرستان بیجار پروژه های متعدد و برنامه های مستمری را برای کاستن و در نهایت رفع دغدغه قشر زحمت کش روستایی بابت موضوع روشنایی معابر تهیه و اجرا نموده است.

وی در ادامه تصریح کرد : هدف اصلی از برپایی سیستم روشنایی معابردر مناطق شهری و روستایی، ایجاد امنیت مطمئن و پایدار، کاهش حوادث و سوانح عمومی که عمدتاً ناشی از وقوع تصادفات در اوقات شبانه،امکان ادامۀ فعالیت های تجاری و صنعتی در طول شب نام برد.

محمد مرادیان در پایان خاطر نشان کرد : خوشبختانه درطی 1 ماه اخیر گذشته تعداد 174 دستگاه چراغ 50 وات با صرف اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 350 میلیون ریال از محل اعتبارات عوارض برق و پس از هماهنگی با بخشداری ها و دهیاری ها در بیش از 30 روستا که دارای مشکل روشنایی معابر بودند ، نصب گردید.