1

وی در ادامه اذعان داشت: با توجه به اولویت بندی این مدیریت در انجام پروژه تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار،برنامه ریزی برای انجام این کار در محله مولوی و احمدآباد به دلیل آمار بالای سرقت در سنوات گذشته انجام و این پروژه توسط یک اکیپ سه نفره در طول 10 روز کاری به اتمام رسید.

وی در ادامه اضافه کرد: اجرای 2920 متر تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار شده ، انجام تعداد 24 مورد رفع حریم و 36 فاصله اصلاح سطح مقطع بااعتباری بالغ بر2 میلیارد و 100 میلون ریال به بهره برداری رسید.

وی در ادامه بااشاره به مزایای عمده اجرای این طرح خاطرنشان کرد:از جمله مزایای عمده استفاده از كابل خود نگهدار در شبكه‌های هوایی توزیع برق،  افزایش قابلیت اطمینان شبكه در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیاء خارجی، كاهش انرژی توزیع نشده به مقدار قابل ملاحظه ، امكان زیباسازی شهری با مخفی كردن كابلهای خود نگهدار از انظار عمومی یا مخفی كردن آن در كانال های مخصوص،استانداردسازی شبکه و افزایش ایمنی در هنگام كار بر روی خطوط و كاهش خسارتها و ضایعات ناشی از برق گرفتگی نام برد.

قادری در پایان یادآور شد:کار تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدارباهدف بهسازی و استاندارد سازی شبکه از پروژه های اولویت دار حوزه این شهرستان می باشد.