1

اجرای مانور تعمیرات جهادی و گروهی در برق شهرستان دهگلان

سومین مانور تعمیرات جهادی شرکت توزیع برق استان کردستان در شهرستان دهگلان برگزار گردید.

پس  از اجرای مانور در شهرستانهای قروه و سروآباد مرحله سوم مانور تعمیرات جهادی و گروهی پایداری و تاب آوری شبکه برق ، در آستانه هفته پدافند غیرعامل  با حضور فرماندار ، اعضای کارگروه انرژی شهرستان دهگلان عوامل اجرایی توزیع برق استان کردستان متشکل از 8 اکیپ اجرای از شهرستان های معين (سنندج ، کامیاران ، قروه ) ،یک اکیپ پشتیبان،یک اکیپ هماهنگ کننده و یک اکیپ ارزیابی کننده  بر روی فیدر جاده قروه (خروجی پست 63/20 کیلو ولت دهگلان) ، با توجه به نتایج عملکردی فیدر مذکور در شاخص های قابلیت اطمینان شبکه با رفع بیش از 200 عیب بازدید شده که می توانست در فصل سرد مخاطره آمیز باشد ، برگزار گردید.

ایم مانور با هدف انجام تعمیرات پیشگیرانه در آستانه هفته پدافند غیرعامل و گرامیداشت این هفته با اقدام عملی مرتبط با رسالت این نامگذاری ، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه‌ ، کاهش انرژی های توزیع نشده ، رفع کانون های پر خطر ، تمرین آمادگی مناسب برای مواجهه با بحران های مختلف ، توجه به ملاحظات زیست محیطی و حذف جنبه های آسیب رسان به محیط زیست برگزار گردید.

در ابتدای مراسم  اکبرآبادی معاونت بهره برداری و امور دیسپاچینگ ضمن تشکر از حضور به موقع کلیه اکیپ ها در خصوص رعایت دستورالعملهای ایمنی ، مخصوصآ رعایت مراحل چهارگانه ایمن سازی قبل از ورود به شبکه و ارزیابی اکیپها در حین اجرای مانور اشاره کردند و از حضور مقامات محلی در آغاز مانور تشکر نمودند.

در ادامه فرزاد شمس فرماندار شهرستان دهگلان در این بازید از مدیریت عامل شرکت توزیع برق استان کردستان در بحث توسعه و اصلاح شبکه های برق تشکر کردند و از اقدامات انجام شده توسط مدیریت توزیع برق شهرستان ابراز رضایت نمودند.

کیومرث آقامحمدی مدیریت توزیع برق شهرستان دهگلان ضمن تشکر از عوامل شرکت کننده در مانور و تمامی مشترکین در مسیر اجرای مانور که با قطعی مواجه شدند و برق دهگلان را در اجرای این مانور یاری کردند ، تشکر و قدردانی نمود.

مانور راس ساعت 09:00 و بعد از صحبتهای اولیه آغاز و 4 ساعت به طول انجامید و مراسم اختتامیه نیز ساعت 14:00 و بعد از حضور کلیه اکیپها در محل استقرار اولیه و با تحلیل و بررسی نتایج مانور و اقدامات صورت گرفته توسط معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ ، به پایان رسید .