1

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار از اجرای مانور قطع و بی برق کردن پست موبایل 63/20 کیلو ولت حسن آباد یاسوکند به منظور تبدیل به پست دائم و دو مداره کردن خط 63 کیلو ولت و افزایش ضریب اطمینان شبکه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ، هادی محمدمرادیان  مدیر توزیع برق شهرستان بیجار با اشاره به تعداد بالای مشترکین برق و فعالیت چندین واحد بزرگ تولیدی در بخش حسن آباد یاسوکند گفت: در سال « تولید ، پشتیبانی ؛ مانع زدایی ها » اهمیت تأمین برق پایدار برای این واحدها و همچنین ایجاد زیر ساخت اصلی و لازم برای توسعه پایدارامری ضروری است.

وی افزود:  در همین راستا مانور قطع و بی برق کردن پست 63/20 یاسوکند و تأمین بار فیدرهای عمومی از پست 63/20 بیجار و پست 63/20 اختصاصی صبا نور در این شهرستان اجرا شد.

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار تصریح کرد : این مانور توسط برق شهرستان بیجار و با حضور 3 اکیپ فنی و اجرایی برق شهرستان بیجار برگزار و با موفقیت به اتمام رسید.

محمدمرادیان در ادامه تأمین برق فیدرهای عمومی طغامین و یاسوکند از پست 63/20 صبا نور ، بی برق کردن پست 63/20 یاسوکند به منظور دو مداره کردن خط 63 کیلو ولت و در نهایت تأمین برق پایدار مشترکین به ویژه مشترکین صنعتی فعال در بخش کُرانی را از مهمترین اهداف این پروژه بر شمرد .