1

به گزارش روابط عمومی  شرکت توزیع برق استان کردستان با افزایش سطح رفاهیات و پیشرفت تکنولوژی و برابری تقریبی خانوارهای روستایی و شهری در میزان استفاده از تجهیزات و وسایل برقی و به طبع آن مصرف انرژی به طرز چشمگیری افزایش یافته و از طرفی ساخت و سازهای اصولی و غیر اصولی و گسترش شهرها و روستاها نیز دلیلی برای توسعه و تقویت شبکه های برق گردیده است.

مدير توزيع برق شهرستان قروه در تصریح این بیان کرد: عمليات احداث 700 متر شبکه فشار متوسط هوايي و احداث یکدستگاه پست هوايي توزیع برق در روستاي قزلجه کند از توابع بخش دلبران که چندسالي است بصورت تک خواني قرائت می شود و داراي 265 مشترک مي باشد با همت و تلاش پرسنل برق شهرستان قروه  به اتمام رسيد.

 در ادامه فرهاد ميمنت آبادي افزود: با صرف اعتباری بالغ بر  1300 میلیون  ریال، 1 دستگاه پست هوایی100 کاوا توزیع برق به همراه احداث 700 متر شبکه فشار متوسط هوایی در روستای قزلجه کند شهرستان قروه نصب و مورد بهره برداری قرارگرفت که هم اکنون برق روستا از دو ترانس، تغذیه و مشکل ضعف ولتاژ این روستا برطرف گردید.

وی درادامه خاطر نشان کرد: عمليات اصلاح و بهينه سازي حدود 6 کيلومتر از شبکه فشار ضعيف روستاي قزلجه کند و تبديل شبکه سيمي موجود به کابل خودنگهداربا اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 430 میلیون ریال در دست مطالعه و اقدام است.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه در پايان يکي از اهداف مهم شرکت توزيع را پايداري و نوسازي شبکه و به طبع آن افزايش سطح رضايتمندي مشترکان دانست و گفت: اميدواريم با جذب اعتبارات موردنياز در آينده بتوانيم نسبت به اصلاح و بهينه سازي شبکه هاي سيمي موجود و تبديل آن به شبکه خودنگهدار اقدامات لازم صورت گيرد.