1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات سراسری شطرنج برادران وزارت نیرو با حضور مالک حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو و مسئولین استانی به میزبانی صنعت آب و برق استان کردستان در تالار فرهنگیان سنندج با اهدا لوح سپاس و کاپ های قهرمانی، به کار خود پایان داد.

این دوره از مسابقات به دو روش سوئیسی و برق آسا و در مجموع در 8  دور برگزار شد.
در این دوره از مسابقات در بخش مسابقات تیمی، تیم شطرنج شرکت توزیـع بـــرق گیلان توانست به مقام اول دست پیدا کند، تیم های آبفای تهران و برق منطقه ای خوزستان به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش انفرادی ( قهرمان قهرمانان)  آقای حسین رادمهر از صنعت آب و برق استان اردبیل به مقام اول دست یافت.

در این دوره از مسابقات شطرنج برادران وزارت نیرو در روش برق آسا (بلیتس) به ترتیب آقای علی منیری از شرکت توزیع برق فارس، حسین رادمهر از شرکت آب و برق اردبیل و شهرام گوهر چین از برق منطقه ای خوزستان به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

لازم به ذکر است مراسم اختتامیه با حضور آقاي حسين زاده دبير شوراي مرکزي ورزش  وزارت نيرو، آقای عبدالملکی مدیر کل سازمان صدا و سیمای استان کردستان و هیأت همراه  و آقای هیوا لهونیان مدير عامل  شرکت توزيع نيروي برق استان کردستان  و رييس هيات ورزش  صنعت آب و برق استان ، و جمعي از مديران صنعت آب و برق استان کردستان برگزار گرديد.

این دوره از مسابقات از تاریخ 8 آبان ماه شروع و در تاریخ 12 آبان ماه به پایان رسید.