1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ، هادی محمد مرادیان درتشریح این خبر گفت : گسترش و توسعه انجام تعمیرات بصورت خط گرم، از اصلی ترین سیاست های توزیع برق استان کردستان در سالهای اخیر بوده است و کاهش یا حذف قطعی ‌ها و انرژی توزیع نشده رویکرد مهم این واحد اجرایی است که تمامی خدمات و تعمیرات شبکه در شرایط  برقدار را شامل می‌شود.

وی در ادامه اولویت اصلی برنامه های عملیاتی اکیپ های خط گرم این مدیریت را کاربر روی شبکه برق (بدون خاموشی) مراکز حساس و حیاتی دانست و افزود : بهره گیری از اکیپ خط گرم  بمنظور تامین برق پایدار و مطمئن ، کاهش خاموشی های بی برنامه ، تعویض تجهیزات معیوب  در راستای کاهش خاموشی های بابرنامه برای مشترکان استان است.

وی درادامه اذعان داشت: ازجمله فعاليت گروه های اجرايی عمليات خط گرم می توان نصب كليدهای حفاظتی و غير حفاظتی، اصلاح و تعمیر جمپرهای شبكه فشار متوسط هوايی، نصب و جمع آوری آنتن كليدهای اتوماسيون ، اصلاح و آچار كشی يراق آلات، تعويض انواع مقره و كراس آرم سرويس و نگهداری آنها و… را نام برد.

ایشان درادامه یادآور شد: در عملیات خط گرم علاوه بررعایت ایمنی فردی لازم است ایمنی گروهی، قبل از انجام کار، حین انجام کار، با دقت بالا رعایت گردد چراکه ممکن است یک خطا تبدیل به آخرین خطا برای تکنسین برق تبدیل شود.

محمدمرادیان درادامه هدف از اجرای این پروژه ها از طریق واحد عملیاتی خط گرم را افزایش پایداری شبکه وتاسیسات توزیع برق وتحویل برق مطمئن و پایدار به مشترکان استان عنوان و ابراز امیدواری کرد با مجموع فعالیت ها و  برنامه ریزی انجام شده، امکان ارتقاء سطح رفاه و آسایش و رضایتمندی مشترکان فراهم شود.

ایشان در پایان خاطر نشان ساخت: با اتمام این پروژه از 255000  کیلو وات ساعت انرژی توزیع نشده در طی 25 روز کاری جلوگیری به عمل آمد که کاهش هزینه ای بالغ بر 286 میلیون ریال برای این مدیریت را در پی داشته است .