1

هیوا لهونیان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در تصریح این خبر گفت: مهمترین و حیاتی ترین سرمایه و عامل بقاء و حیات هر سازمان، نیروی انسانی متخصص، متعهد و دانش محور است و رشد و توسعه هر سازمان مرهون کارکنان فرهیخته است.

وی در ادامه افزود: وجدان کاری، تعهد در مسئولیت و خدمت خالصانه و بی منت  به مردم را از شاخصه های ارزیابی کارکنان شرکت دانست و یادآور شد: در شرایط کنونی، باید در انجام فعالیتهای سازمانی و فردی بهترین ها را سرلوحه و الگوی مناسبی برای خود و دیگران سازیم و در همه حال به مقررات و ضوابط حاکم، منشور اداری و اخلاقی شرکت پایبند باشیم و همه تلاش های خود را در جهت جلب رضایت مشترکین و ارباب رجوع قرار دهیم.

لهونیان در ادامه با اشاره به آماده بودن میدان خدمت گذاری بی منت برای همه اذعان داشت: همه باید در مسیر خدمت گام برداریم تا شرکت توزیع برق کردستان همچنان به عنوان یکی از شرکت های توانمند در میان دیگر شرکتهای توزیع برق کشور قرار گیرد.

در پایان این مراسم که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، از 32 نفر از کارکنان نمونه و فرهیخته در ستاد شرکت و مدیریت توزیع برق شهرستان های تابعه، با اهدای لوح تقدیر و تجلیل به عمل آمد.