1

اصلاح اطلاعات مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق

Correction of subscriber information of power distribution companies

شرح خدمت :
مشترک می تواند برخی اطلاعات خود را از طريق این خدمت به شکل غيرحضوری اصلاح کند. در حال حاضر، امکان اصلاح موارد زير: • كدملي • تلفن • آدرس • تلفن همراه برای مشترک، در صورتی که درخواست فاقد بار مالی و حقوقی باشد، وجود دارد.

   
:   Service Discription
The subscriber can correct some of his / her information in absentia through this service. At present, it is possible to modify the following: • National • Telephone • Address • Mobile phone for the subscriber, if the request has no financial or legal burden.

متوسط زمان ارائه خدمت : 1 روز

واحد پاسخگو : معاونت مشترکین
 

شماره تماس واحد پاسخگو: 33163770 -087

نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی   نیمه الکترونیکی   مراجعه حضوری

مدارک لازم : شناسه قبض محل انشعاب


لینک دریافت خدمت


راهنمای استفاده از خدمت


توافق نامه سطح ارائه خدمت


سایر اطلاعات تکمیلی

قطع موقت فرایند
سوالات متداول
سوال 1: از چه درگاه هايي مي شود ثبت نام کرد؟

اپليکيشن برق من/ ساپا (سايت)/ دفاتر پيشخوان دولت

سوال 2 : چه مدارکي براي ارائه خدمت مورد نياز است؟

مدارک هويتي- اسناد مالکيت محل

سوال 3 :براي دريافت خدمت آيا نياز به واريز هزينه مي باشد؟

خير- يکي از خدماتي مي باشد که در شرکت هاي توزيع نياز به واريز هزينه نمي باشد

سوال 4 :مدت و متوسط زمان ارائه خدمت در سطح توزيع به چه ميزان مي باشد ؟

از زمان ثبت درخواست ارائه خدمت به مدت 2 روز مي باشد

سوال 5 : آيا نيازي به مراجعه و پيگيري حضور مي باشد؟

خير