اصلاح اطلاعات مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق
Correction of subscriber information of power distribution companies
شرح خدمت :
مشترک می تواند برخی اطلاعات خود را از طريق این خدمت به شکل غيرحضوری اصلاح کند. در حال حاضر، امکان اصلاح موارد زير: • كدملي • تلفن • آدرس • تلفن همراه برای مشترک، در صورتی که درخواست فاقد بار مالی و حقوقی باشد، وجود دارد.
: Service Discription
The subscriber can correct some of his / her information in absentia through this service. At present, it is possible to modify the following: • National • Telephone • Address • Mobile phone for the subscriber, if the request has no financial or legal burden.
متوسط زمان ارائه خدمت : 1 روز
واحد پاسخگو : معاونت مشترکین
شماره تماس واحد پاسخگو: 33163770 -087
نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی نیمه الکترونیکی مراجعه حضوری
مدارک لازم : شناسه قبض محل انشعاب
لینک دریافت خدمت
راهنمای استفاده از خدمت
توافق نامه سطح ارائه خدمت
سایر اطلاعات تکمیلی
سوالات متداول
سوال 1: از چه درگاه هايي مي شود ثبت نام کرد؟
اپليکيشن برق من/ ساپا (سايت)/ دفاتر پيشخوان دولت
سوال 2 : چه مدارکي براي ارائه خدمت مورد نياز است؟
مدارک هويتي- اسناد مالکيت محل
سوال 3 :براي دريافت خدمت آيا نياز به واريز هزينه مي باشد؟
خير- يکي از خدماتي مي باشد که در شرکت هاي توزيع نياز به واريز هزينه نمي باشد
سوال 4 :مدت و متوسط زمان ارائه خدمت در سطح توزيع به چه ميزان مي باشد ؟
از زمان ثبت درخواست ارائه خدمت به مدت 2 روز مي باشد
سوال 5 : آيا نيازي به مراجعه و پيگيري حضور مي باشد؟
خير