1

 

اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی  شهر حسن آباد یاسوکند به کابل خودنگهدار

مدیر برق شهرستان بیجار از اصلاح 19هزار و هفتصد و دو متر شبکه فشار ضعیف هوایی شهر حسن آباد یاسوکند به کابل خودنگهدار ، با صرف هزینه ای بالغ بر 14 میلیارد و 760 میلیون ریال خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ، هادی محمدمرادیان گفت : اصلاح 19هزار و هفتصد و دو  متر شبکه فرسوده توزیع برق شهر حسن آباد یاسوکند با هدف خدمات‌رساني مطلوب به مشتركان ، رفع مشکل تجاوز به حریم خطوط توزیع برق و جلوگيري از سرقت عملیاتی گردید.

وی درخصوص مزایای اجرای این طرح  افزود :  كاهش میزان استفاده های غیر مجاز از برق ، كاهش انرژی توزیع نشده به مقدار قابل ملاحظه ، كاهش هزینه شاخه زنی در مناطق مشجر ، كاهش خطر آتش سوزی در مناطق مشجر و جلوگیری از تخریب محیط زیست و مرگ حیوانات ، راحت تر بودن ترمیم تیر سکسته در خطوط كابل خود نگهدار در قیاس با خطوط هوایی معمول و استمرار در ارائه سرویس به مشتركین ، افزایش ایمنی در هنگام كار بر روی خطوط و كاهش خسارتها و ضایعات ناشی از برق گرفتگی از جمله مزایای استفاده از کابل های خودنگهدار در شبکه برق می باشد .

مدیر برق شهرستان بیجار در پایان گفت : این پروژه با اصلاح 19هزار و هفتصد و دو متر شبکه فشار ضعیف هوایی شهر حسن آباد یاسوکند و با صرف هزینه ای بالغ برق 14 میلیارد و 760 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در حال اجرا می باشد .

حسن آباد یاسوکَند شهری در بخش کُرانی شهرستان بیجار و مرکز بخش کرانی است.این شهر مرکز اداری، ارتباطی، سیاسی، بازرگانی، اقتصادی و فرهنگی بخش کرانی به شمار می‌رود. شهر یاسوکَند 1067 خانوار دارد و جمعیت آن نیز بالغ بر  3490 نفر می باشد .