1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان کوهسار رسولی تبار، مدیر روابط عمومی این شرکت در آستانه آغاز سال نو، ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز به همشهریان عزیز، طی اطلاعیه ای از شهروندان گرامی خواست تا در خانه تکانی عید به نکات ایمنی برق توجه ویژه ای داشته باشند و از خطرات برق گرفتگی هیچگاه غافل نشوند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی در خانه تکانی اذعان داشت: به مناسبت عید، خانه تکانی معمولا در بین شهروندان انجام می گردد و رعایت نکات ایمنی برق به مراتب از اهمیت بیشتری برخوردار می شود، باید در حین کار برای جلوگیری از هرگونه خسارت های مالی و جانی تمام نکات را با دقت رعایت کرده تا شهروندان عیدی به دور از هرگونه خسارت مالی و جانی و برای خود و خانواده رقم بزنند.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه سخنان خود به چند مورد از نکات ایمنی در خانه تکانی اشاره کرد و بیان داشت: حمل و یا جابه جایی وسایل با ارتفاع زیاد ( میله پرده، جابه جا کردن وسایل روی وانت و یا … که ارتفاع زیادی دارد ) در زیر و یا نزدیک شبکه های برق می تواند بسیار خطر آفرین باشد و خسارات جانی و مالی را به همراه داشته باشد، لازم است در جابه جایی این گونه موارد به حریم شبکه های برق توجه ویژه ای داشته باشند.
در مواردی که نیاز است حتما فيوز برق مکان مورد نظر را قطع کنند و تا حصول اطمینان از عدم وجود نگرانی های ناشی از جریان برق و یا ایجاد اتصالی، نسبت به وصل فیوز اقدام نکنند.
کوهسار رسولی تبار در پایان سخنان خود تأکید کرد: در صورت هرگونه اتصالی و مشکل برق گرفتگی با واحد 121 ( واحد عملیات و اتفاقات شرکت توزیع برق ) تماس گرفته و از شهروندان کردستانی خواست تحت هیچ شرایطی درصدد رفع مشکلات و نواقص برق نباشند.
به امید سالی سراسر سلامتی و ریشه کن شدن بیماری منحوص کرونا در جامعه ایران اسلامی