1

اعطای پاداش به مشترکان همکار در مدیریت بار تابستان 1400

هیوا لهونیان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان :  به مشترکانی که در مدیریت بار امسال با این شرکت همکاری نموده اند در چارچوب دستورالعمل ابلاغی، پاداش  دوره همکاری محاسبه و به آنان پرداخت میشود .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا لهونیان افزود : براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، امسال مشترکان طرف تفاهم ‌نامه با این شرکت، در فصل گرما و دوره پیک بار، قریب به  ۹۰ مگاوات به این شرکت در مدیریت مصرف انرژی برق کمک کردند.

لهونیان در تشریح این خبر اظهار کرد :  در مجموع امسال برای مدیریت بار و کاهش مصرف انرژی  برق، ۶ هزار و ۹۹۹ تفاهم‌ نامه با مشترکان برق استان در بخش‌های مختلف منعقد شد که ۹۰ درصد آنها به تعهد خود در دوره پیک (۱۵ خرداد تا آخر شهریور) عمل کردند.

وی اضافه کرد: از این تعداد تفاهم ‌نامه، پنج هزار و ۹۲۲ مورد آن مربوط به مشترکان بخش کشاورزی، ۴۳۹ مورد مربوط به  بخش صنعت، ۳۸۰ مورد بخش اداری و CNG ، ۱۱۶ مورد بخش تجاری و ۱۴۱ مورد نیز مربوط به بخش مولدهای خودتامین بودند .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اینکه ۱۰ درصد مشترکان طرف قرارداد به تعهد خود عمل نکردند، افزود: این شرکت بر اساس دستورالعمل ابلاغی به مشترکانی که بیشترین همکاری را برای مدیریت بار در دوره گرما و پیک مصرف تابستان جاری داشته‌اند، پاداش هایی محاسبه و از طریق صورت حساب مصرفی ،  به آنان پرداخت میشود .

لهونیان یادآور شد: آن دسته از مشترکانی که  امسال مشمول دریافت بسته های تشویقی وزرات نیرو میشوند تا پایان آذر ماه بسته‌های تشویقی آنان از طریق بستانکار نمودن صورتحساب مصرفی آنان  نهایی ،  و به آنان پرداخت می شود .

وی در ادامه افزود : در سال گذشته این شرکت  بیش از ۲۰ میلیارد ریال بسته تشویقی دوره مدیریت بار را به این دسته از مشترکان پرداخت نموده است .

لهونیان در پایان با بیان اینکه بیش از ۲ هفته است که خاموشی ناشی از مدیریت اضطراری بار در استان اعمال نمی‌شود، بیان کرد : می‌توان گفت در صورت تداوم همکاری مشترکان کردستانی و رعایت الگوی مصرف انرژی برق خاموشی‌های ناشی از مدیریت اضطراری بار اعمال نخواهد شد  و غیر از مواردی که در راستای اصلاح و بهسازی شبکه باشد ، شاهد قطعی برق برنامه‌ریزی شده نخواهیم بود.