1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان مدیر عامل این شرکت  نشستی با فرمانده سپاه بیت المقدس در راستای تعامل و همکاری بیشتر با هدف اتمام توافقات و پروژه های نیمه تمام و آغاز پروژه های جدید در روزهای آتی در چارچوب قرارداد فی ما بین و همچنین همکاری با این شرکت در مدیریت مصرف برق در تابستان سالجاری برگزار گردید.

لهونیان در تشریح این خبر گفت: این نشست به منظور اتمام و یا عملیاتی نمودن پروژه های فی ما بین از جمله برق رسانی به پایگاه های مرزی، حجم فعالیت های باقیمانده از این پروژه ها،  فعالیت ها و اقدامات آتی و …. و همچنین همکاری در مدیریت و کاهش مصرف برق در پیک تابستان جاری برگزار گردید.

وی در ادامه گفت: در پایان این نشست مقرر شد ظرف مدت روز های آینده حجم کارها و اقدامات در راستای برقرسانی به پایگاه های مرزی و صعب العبور مشخص گردد و تلاش گردد تا در موعد مقرر، توافقات فی ما بین براساس دستور کارهای صادره نهایی و به بهره برداری برسد.

در این نشست هیوا لهونیان با اشاره به شرایط ویژه امسال و آغاز گرمای بی‌سابقه، کاهش ۳۰ الی ۳۵ درصدی نیروگاه های  برق آبی و احتمال خارج شدن بخشی از این نیروگاه ها  از مدار تولید در ایام پیک ، استفاده غیر مجاز از برق به منظور استخراج ارز دیجیتال و …. گفت:  سپاه بیت المقدس با به مدار آوردن دیزل ژنراتور ها در ساعات پیک ( 11 الی 15 )  کمک شایانی به مدیریت مصرف برق و عبور موفق از پیک تابستان ۱۴۰۰ خواهد کرد و می توان با همکاری و هماهنگی تابستانی بدون خاموشی را سپری کنیم .

در پایان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اذعان داشت: پروژه های اجرایی سپاه بیت المقدس در دستور کار شرکت قرار دارد ما معتقدیم که در سایه امنیت فعلی است که ما می‌توانیم خدمت کنیم و تمام تلاش خود را برای ارائه برق مطمین و پایدار به پاسگاه های مرزی و مناطق صعب العبور انجام خواهیم داد.