1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان پیمان زارعی در تشریح این خبر گفت: مسئله برق رسانی به روستاها از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی در ادامه اذعان داشت : برق رساني به اين روستاها به ادوات و تجهيزات پيشرفته و مناسب نياز دارد و بايد اين تجهيزات با شرايط سخت كاري در مناطق اورامانات با توجه به صعب العبور بودن منطقه مطابقت داشته باشد تا بتوان برقي مطمئن و پايدار را براي اين مناطق تأمين و نگهداري كرد.

وی با اعلام اینکه برق‌رسانی به روستا‌ها یک امر راهبردی است ،تصریح کرد: با توجه به صعب العبور بودن برخی مناطق روستایی شهرستان سروآباد، برق رسانی به روستاهای  ککلیک آباد- ژریژه-کانی حسین بگ دیور-ودزلی این شهرستان با هدف رشد و آبادانی نقاط محروم ،کمک به مهاجرت معکوس به  روستاها ،فعال نمودن بخش کشاورزی و دامپروری ،کاهش تلفات شبکه و امنیت مطمئن و پایدار درراستای هفته دولت با اعتباری بالغ بر 6 میلیاردو 346 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

زارعی در پایان هفته دولت را بهترین فرصت برای معرفی و بیان عملکرد و خدمات دولت به مردم دانست و گفت: مهمترین هدف مدیریت برق شهرستان سروآباد خدمتگزاری صادقانه و بی منت به مردم است.و در این راستا پروژه اصلاح و تبدیل 16000 متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار سطح شهرسروآباد دردستورکاراین مدیریت قراردارد و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.