1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا لهونیان در تشریح این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سال جهش تولید تعداد 90 پروژه در سطح شهرستان های تابعه استان کردستان افتتاح می گردد.

لهونیان با اشاره به مبلغ اعتبار این پروژه ها اذعان داشت: از مجموع پروژه های فوق 15 پروژه با اعتبار 101 هزار  135 میلیون ریال کلنگ زنی می گردد و 75 پروژه دیگر با اعتباری بالغ بر 263 هزار و 844 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه به تلاش شرکت برای ارائه برقی مطمئن و پایدار به تمام مشترکین استان اشاره کرد و بیان داشت: عمده این پروژه ها در بخش های مربوط به برق رسانی به نقاط مرزی سطح استان، توسعه زیر ساخت های شبکه ای و بهسازی شبکه های فشار متوسط و فشار ضعیف استان است.

لهونیان  در همین خصوص گفت:  از مجموع پروژه های فوق، تعداد 36 پروژه با اعتباری بالغ بر 181 هزار و 759 میلیون ریال در سطح شهر های استان و تعداد 54 پروژه از پروژه های فوق با اعتباری بالغ بر183 هزار و 220 میلیون ریال در سطح روستاهای استان کردستان کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسد.

لهونیان در پایان سخنان خود گفت: افتتاح این پروژه‌ها همزمان با هفته دولت نشان از رشد و توسعه خدمات‌رسانی به مردم و ارائه برقی مطمئن و پایدار به مشترکین برق می باشد.

لازم به ذکر است بخشی از این پروژه ها در راستای کمک به توسعه زیر ساخت های اقتصادی در سال جهش تولید بوده است.