1

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: مجموعه فاخر کتاب شعر “خاله روناک و قصه‌های برقی” باهدف ترويج مفاهيم فرهنگي و آموزشي مديريت مصرف و رعایت ايمني برق در سطح جامعه و علی‌الخصوص برای كودكان و دانش آموزان تهیه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، کوهسار رسولی تبار از تهیه و تولید مجموعه فاخر کتاب شعر “خاله روناک و قصه‌های برقی” به همراه موسیقی با کلام، کلیپ انیمیشن و کلیپ تصویری و واقعی از این اثر، در استان کردستان خبر داد.

وی افزود: این مجموعه آثار در راستاي ترويج مفاهيم فرهنگي و آموزش مديريت مصرف و رعایت ايمني برق در سطح جامعه و علی‌الخصوص كودكان و دانش آموزان تولیدشده است که می‌تواند به دلیل خلاقیت‌های موجود در این آثار بیش از هر چیز دیگری بر جامعه هدف که بیشتر کودکان هستند، تأثیرگذار باشد.

رسولی تبار افزود: اين كتاب توسط یک شاعر برجسته استان سروده شده که حاوی 9 قطعه شعر به زبان‌های کردی و فارسی است که در آن سعي شده است با خلق شخصيت جديدي بنام “خاله روناك” به‌عنوان معلم آموزه‌های فرهنگي مديريت مصرف و رعايت ايمني برق، باب جديدي را براي فعالیت‌های فرهنگي و آموزشي و تبليغاتي بازنماید.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه خاطرنشان کرد: در کل آثار تولیدشده در این مجموعه اهمیت و ضرورت شغل سیمبانان در تأمین برق پایدار برای کودکان نشان داده‌شده است.

وی همچنین افزود: از نكات قابل‌توجه اين كتاب استفاده از نقاشي شخصیت‌ها بالباس‌های كردي هست كه در راستاي تأثیرپذیری هرچه بيشتر کودکان تهیه‌شده است كه داراي جذابیت‌های بصري و فرهنگي می‌باشد که پس از کسب مجوزهاي مربوطه از مبادي ذيربط چاپ و در سطح استان انتشار می‌یابد.

رسولی تبار خاطرنشان کرد: يك لوح فشرده حاوي 6 شعر اين مجموعه به‌صورت آهنگ‌های (كردي و فارسي و دكلمه) توسط گروه موسيقي ديلان با صداي كودكان و به سرپرستي هنرمند ديلان نصيري تهيه گرديده است كه جهت بهره‌برداری‌های لازم در قالب لوح فشرده و پخش در مراکز تربیتی، مهدهای کودک، مدارس، فضاهای ورزشی کودکان، فضای مجازی و … توزیع می‌گردد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان افزود: 4 کلیپ تصویری از آثار فوق به‌صورت انیمیشن و کلیپ اجرای کودکان نیز تهیه شده است که به زودی در سطح فضای رسانه‌ای جامعه و همچنین درجشن‌ها و مراسم‌های فرهنگي كودكان مورداستفاده قرارخواهد گرفت.

مجموعه این آثار توسط دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق کردستان تهیه و تولید شده است.