1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان کوهسار رسولی تبار، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در تشریح این خبر گفت: با اجرای این طرح، امکان ارتباط چهره به چهره و مستقیم مدیر عامل با مردم فراهم گردید و مشترکین به راحتی توانستند درخواست های خود را با مدیر عامل در میان بگذارند.

رسولی تبار در ادامه اذعان داشت: به دلیل استقبال گسترده از این طرح، اجرای طرح مذکور به صورت مدون و همیشگی ادامه خواهد یافت تا مشترکین به راحتی و در شرایط کنونی جامعه و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بتوانند با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ارتباط مستقیم برقرار کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهداف اجرایی این طرح افزود: تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مشترکین، تسهیل و تسریع ارتباطات مردمی با مسئولین در شرایط حساس کنونی و همچنین بهره گیری از دانش های نرم افزاری در چارچوب دولت الکترونیک، از اهداف اجرایی این طرح است.

رسولی تبار در ادامه با اشاره به برنامه منسجم و هماهنگ شده برای اجرای این طرح، بیان داشت:  اطلاع رسانی وسیع و گسترده ای در فضای مجازی و همچنین تبلیغات محیطی برای مشترکین استان به منظور اطلاع رسانی از امکان ارتباط تصویری و تلفنی انجام گردید و در یک برنامه ریزی منسجم و هماهنگی شده امکان ارتباط چهره به چهره مدیر عامل با مشترکین استان برقرار گردید.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان سخنان خود تأکید کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان شرکتی خدمات رسان می باشد که هدف اصلی این شرکت شناسایی نیاز ها و درخواست های مردمی و متقاضیان خدمت است، این استان حدود 700 هزار مشترک دارد و یکی از اهداف غائی این شرکت ارائه خدماتی هر چه بهتر و سریعتر در هر شرایطی به مشترکین استان است.

لازم به ذکر است در اولین اجرای این طرح 18 نفر به صورت تصویری و چهره به چهره و 26 نفر به صورت تلفنی با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ارتباط برقرار کردند و مدیر عامل دستورات لازم را برای حل مشکلات و درخواست های مشترکین صادر کرد تا متعاقبا پیگیری و اقدام لازم جهت کسب رضایت و حل مشکل تماس گیرندگان صورت پذیرد.