1

مدیریت توزیع برق شهرستان بانه در ابتدای این جلسه عنوان کرد:با توجه به اینکه حدود 9 درصد مصرف برق شهرستان مربوط به انشعابات عمومی ادارات و سازمانها میباشد لازم است روشهای صرفه جویی و مدیریت مصرف برای مشترکین در ساعات اوج مصرف با اهتمام جدی تری در دستورکار قرار گیرد.

محمدی در ادامه افزود: با معرفی طرحهای تشویقی وزارت نیرو برای مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت کنند،از مدیران و روسای ادارات خواست با کاهش مصرف برق میتوانند از هزینه های جاری خود بکاهند و در غیر اینصورت مشمول جرائم مربوطه خواهند شد.در ادامه محمدی از اداراتی که دارای ژنراتور هستند درخواست نمود با توجه به تفاهم نامه منعقد شده نسبت به راه اندازی آن در ساعت پیک مصرف روز یعنی 11:00 الی 15:00 هرروز تاپایان فصل تابستان اقدام نمایند .

مديريت توزيع برق شهرستان بانه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد:نیاز است،رابطین انرژی در ادارت تعیین شوند و نسبت به تنظیم چک لیستهای ساختمان اهتمام نمایند،همچنین کارشناسان این مدیریت نیز در این فصل نسبت به بازدید و ممیزی ادارات و کنترل بهینه مصرف اقدام نمایند.

محمدي دربخش دیگری از سخنان خود بااشاره به اینکه حذف قبوض کاغذی در دستور کار شرکت توانیر قرار گرفته است لذا از مشترکین درخواست میشود نسبت به ثبت شناسه قبض خود به آدرس پیامکی اعلام شده اقدام نمایند.

در پایان و به منظور جمعبندی مطالب مطرح شده در نشست،محمد امین زاده سرپرست فرمانداری شهرستان بانه اظهار داشت: با توجه به اینکه مصرف غیر متعارف برق در استان کردستان مربوط به بخشهای غیر مولد و خانگی است و در حال حاضر به مرز هشدار رسیده است لذا ضروری است در شرایط فعلی با مدیریت بهینه مصرف برق و اتخاذ راهای لازم به منظورصرفه جویی، از قطع برق ناشی از مدیریت اضطراری بار،  جلوگیری نمائیم.

سرپرست فرمانداری بانه از مسئولان و کارکنان ادارات خواست در مصرف بهینه برق با اتخاذ راه کارهای مناسب تلاش و لازم است از ظرفیت شوراهای اسلامی شهر و روستا،دهیاران،بخشداران و امامان جماعت برای آگاه سازی مشترکان برق و شیوه های مدیریت مصرف استفاده شود.