1

به منظور بررسی مسائل و مشکلات ۲۲ روستای بخش سیروان جلسه ای با حضور فرماندار ، بخشدار، مدیران دستگاه های خدمت رسان و ۴۴ نفر از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای مذکور در محل بخشداری سیروان با هدف بررسی مسائل و مشکلات مردم منطقه سیروان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان زارعی فرماندار شهرستان سنندج در ابتدای این نشست اظهار داشت: تشکیل این جلسات با هدف تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از تضییع حقوق عامه مردم و سرگردانی در سازمان ها و ادارات و همچنین مقبولیت و کارآمدی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در بین افراد جامعه و در راستای اقدامات محرومیت زدایی، برگزار شد.
وی با اشاره به حضور مدیران اجرایی و ادارات خدمات رسان در روستاهای این بخش گفت: به تناسب دریافت مشکلات و تقاضاهای مردمی، مدیران ادارات مرتبط و نهادها از نزدیک پاسخگوی درخواست دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها باشند.
در حاشیه این حضور محمد سعید سلطانی، مدیر توزیع برق شهرستان سنندج فرایند حذف قبض کاغذی برق را برای حاضرین در جلسه تشریح کرد و گفت: پرداخت الکترونیکی بهای مصرفی برق جایگزین قبض کاغذی میشود.
سلطانی اجرای موفق و به موقع طرح حذف قبوض برق کاغذی را نیازمند همکاری مشترکین دانست و اضافه کرد: طرح حذف قبوض کاغذی با هدف کاهش هزینه ها وجلوگیری از اتلاف وقت از ابتدای مهرماه سال جاری اجرا و بهای برق مصرفی به صورت پیامکی برای مشترکین استان از جمله مشترکین برق شهرستان سنندج ارسال خواهد شد.
وی یادآور شد: ماموران کنتور خوان در حال جمع آوری اطلاعات و شماره تلفن های همراه هستند، انتظار داریم در روستاها دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها همکاری لازم را با برق شهرستان سنندج در این زمینه داشته باشند.
وی در ادامه بیان کرد: مشترکین در صورت تمایل هم می توانند از طریق ارسال
# شناسه قبض سیزده رقمی* p *
به شماره 2000871121 نسبت به دریافت صورت حساب پیامکی اقدام نمایند.
سلطانی در بخش دیگری از سخنان خودگفت: متاسفانه وصول مطالبات در برخی از روستاهای دارای سیستم بازفروش، ضعیف است که نیازمند همکاری بیشتری از طرف اهالی منطقه نسبت به پرداخت به موقع بدهی ها است، هرچه وصولی بالاتر باشد می توان اعتبار بیشتری در جهت خدمت رسانی به مردم روستا جذب کرد.
سلطانی در ادامه اذعان داشت: خوشبختانه در سایه تلاش و اهتمام همکارانم هرآنچه در توان بوده در جهت خدمت رسانی به مشترکان روستایی صرف شده است.
در سال های اخیر اقدامات خوبی جهت اصلاح و بهینه سازی و احداث شبکه روشنایی معابر و تکخوانی لوازم اندازه گیری روستاها شده است و هم اکنون تعدادی از روستاها یی که دارای جمعیت و خانوار بالا هستند در این بخش تکخوانی شده اند.
این نشست با هدف بررسی مسائل و مشکلات مردم منطقه و در دیدار چهره به چهره با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان از جمله شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در محل بخشداری منطقه سیروان برگزار گردید