1

مسئول ایمنی امور توزیع برق شمال سنندج از برگزاری کارگاه آموزشی برای 70 نفر از نمایندگان اصناف کارگران ساختمانی ازجمله داربستکاران، آرماتوربندان، جوشکاران و نماکاران ساختمان در شرکت توزیع برق استان کردستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان آرام ابراهیمی مسئول ایمنی امور توزیع برق شمال سنندج با اشاره به اینکه آموزش نکات ایمنی و هشداردهنده برق به افرادی که باکار ساختمانی سروکاردارند امری ضروری است، افزود: در همین راستا امروز25 آذرماه، سمینار آموزشی روش‌های ایمنی در برابر خطرات برق ویژه کارگران ساختمانی در شهرستان سنندج برگزار شد.

 وی افزود: این سمینار آموزشی باهدف شناسایی خطرات برق و آشنایی با مهارت‌ها و فنون ایمنی به‌منظور کاهش حوادث ناشی از کار در مجاورت تأسیسات و شبکه‌های توزیع برق برگزار شد.

ابراهیمی در ادامه به خطرات کار ساختمانی به دلیل مجاورت با شبکه‌های برق اشاره کرد و اظهار داشت: در حین کار ازجمله داربستکاری و جوشکاری به دلیل نقص حریم، خطراتی شخص را تهدید می‌کند که برگزاری چنین دوره‌های آموزشی می‌تواند از رخداد حوادث ناگوار جلوگیری کند.

مسئول ایمنی امور توزیع برق شمال سنندج در ادامه با تأکید بر اینکه کارگاه آموزش ایمنی برق هرساله در شرکت توزیع برق استان برگزار می‌شود، افزود: امسال نیز این دوره از کلاس‌های آموزشی با حضور 70 نفر از نمایندگان اصناف کارگران ساختمانی سنندج ازجمله داربستکاران آرماتوربندان و جوشکاران و نماکاران ساختمان در سالن آمفی‌تئاتر شرکت توزیع نیروی برق کردستان برگزار شد.