1

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان فرهاد میمنت ابادی در تشریح این خبر گفت :صنعت برق ،امروزه اساسی ترین و مهمترین زیرساخت مورد نیاز واحد های صنعتی – تولیدی به شمار می رود و تامین آن نقش مهمی در تحقق شعار سال جهش تولید خواهد داشت.

وی در ادامه اذعان داشت : به مناسبت این ایام، پست و شبكه برق شهرک تعميركاران شهرستان قروه با حضور فرماندار و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای بهره برداری از این پروژه 617 فقره انشعاب ، 6 دستگاه ترانسفورماتور با قدرت هر کدام 200 كاوا ، 800 متر شبكه فشار متوسط هوايي ، 640 متر خط فشار ضعيف زميني ،  2295 متر شبكه فشار ضعيف با هدف تأمین برق مورد نیاز و افزایش قابلیت برق‌رسانی مطمئن به مشترکان بااعتباري بالغ بر 25 ميليارد و 437 ميليون ريال تجهیز شده است.

میمنت آبادی ضمن تقدیر از تلاشهای و زحمات پرسنل اجرايي این شهرستان گفت: اجراي طرح مذكور از بعد اقتصاد مقاومتي بيشتر حائز اهميت است كه مي توان فعالين اقتصادي منطقه را مصمم نمود نسبت به راه اندازي خطوط توليدي خود در بحث خودكفايي و اشتغال زايي گامهاي موثر ومفيدي بردارند تا در سال جهش توليد به اين امر كمك گردد.