1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا لهونیان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر در تشریح این خبر گفت: ایثارگران سمبل از خودگذشتگی  در کشورمان هستند که با تحمل سختی ها آرامش و آزادی را برایمان به ارمغان آورده اند، عزت و سربلندی امروز ایران، حاصل رشادت‌های این عزیزان است.

وی در ادامه افزود: فرزندان شهدا و ایثارگر وظيفه سنگيني نسبت به ديگران برعهده دارند، چراکه اخلاق، بينش و منش آنها همواره مورد توجه بوده است.

لهونیان با اشاره به تعهد و تلاش فرزندان شهدا اذعان داشت: انتظار می روند فرزندان شهدا که صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند با اخلاق حسنه و تعهد و تلاش بیشتر ایفای نقش کرده و در جایگاه واقعی خود نسبت به نظام و مردم نقش آفرینی کرده و خدمت کنند.

وی در ادامه گفت: برای بنده  بسی زجر آور و نگران کننده است که ببینیم فرزندان ایثارگر و یادگاران نظام نتوانند به شایستگی به جامعه خدمت کنند و در همین راستا تلاش های مضاعفی را از این عزیزان و یادگاران نظام و شهدا آرزومندم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان کردستان در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایا از 14 نفر از فرزندان شهید این شرکت تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

در پایان مراسم تعدادی از فرزندان شهداء به بیان نقطه نظرات، دیدگاه ها و درخواست های خود در حوزه های مختلف پرداختند.

لازم به ذکر است شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان 34 نفر ایثارگر دارد که 14 نفر از آنان فرزند شهید، 2 نفر جانباز، 15 نفر فرزند جانباز و 3 نفر رزمنده هستند.

این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.