1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان کوهسار رسولی تبار، مدیر روابط عمومی و مسئول امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در تصریح این خبر گفت: شرکت توزیع برق استان کردستان هر ساله در این ایام که مصادف است با تعطیلات تابستانی این عزیزان و فرزندان آنان، براساس روال گذشته این تسهیلات را در راستای ارتقاء خدمات رفاهی به این اقشار معزز اختصاص می دهد تا بتوانند نسبت به بخشی از جبران هزینه های سفر خود اقدام نمایند.

رسولی تبار در ادامه با اشاره به زحمات بی دریغ این عزیزان در دوران دفاع مقدس برای کشورمان اذعان داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هر ساله به مناسبت های مختلف از جمله روز جانباز، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و هفته دفاع مقدس و دهه مبارک فجر و روز شهید نسبت به تجلیل و تکریم از این عزیزان اقدام می نمایند.

وی در ادامه تأکید کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان معتقد است هیچگاه انجام این گونه خدمات نمی تواند جبران جانفشانی، صلح شوری و از خود گذشتگی ایثارگران عزیز در دوران دفاع مقدس باشد، اما در راستای ارج نهادن و گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان، این شرکت متناسب با توان خود مجموعه ای از اقدامات را هر ساله در این راستا دنبال و اجرایی می نماید.

مدیر روابط عمومی و مسئول امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان بیان کرد: جمع هزینه های مورد نظر تحت عنوان هزینه های سفر برای این عزیزان 504 میلیون ریال می باشد.

خاطر نشان می گردد جمع همکاران ایثارگران این شرکت 35  نفر می باشد، همچنین این شرکت 2 خانواده شهید همکار و 5 همکار جانباز بازنشسته را در لیست ایثارگران خود دارد.