1

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار از برق رسانی و تأمین روشنایی گلزار شهدای 3 روستای شهرستان بیجار با صرف اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 70 میلیون ریال خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ، هادی محمدمرادیان مدیر توزیع برق شهرستان بیجار با اشاره به اینکه شهدا ولی نعمتان جامعه و الگوی راستین زندگی دینی و الهی هستند ، گفت: ساماندهی وضعیت روشنایی گلزار شهدا در روستاها در راستای ادای دین و احترام به جانفشانی‌های این ایثارگران و خانواده‌های آنان در سطح شرکت توزیع برق و به تبع آن در سطح این مدیریت در حال انجام است.

وی افزود : به منظور پاسخگویی به مطالبه ی بر حق خانواده های معزز شهدا در روستاهای تابعه اقدام به احداث شبکه روشنایی برای گلزار شهدا در روستاهای کوتان ، کچه گنبد و گاوبازه شده است.

محمدمرادیان در پایان خاطر نشان کرد : تأمین روشنایی گلزار شهدای گرانقدر در این 3 روستا با احداث 680 متر شبکه فشار ضعیف و نصب 18 اصله پایه با صرف هزینه ای بالغ برق 1 میلیارد و 70 میلیون ریال اجرا و به بهره برداری رسید .

لازم به ذکر است درمجموع 708کیلومتر شبکه سیم فشار ضعیف در شهر و روستاهای شهرستان بیجار  وجود دارد که 310 کیلومتر آن شهری و 398 کیلومتر آن نیز در حوزه روستایی قرار دارد.