1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان صلاح الدین قادری مدیریت توزیع برق بانه در تشریح این خبر گفت:

برق رسانی به روستای بوالحسن در زمان جنگ تحمیلی و در شرایط جنگی منطقه صورت گرفته و شجاعت کارکنان برق بانه و کار در آن شرایط از آن زمان در یاد و خاطره ها مانده و خواهد ماند.

وی در ادامه اذعان داشت: ارایه خدمات مطلوب و جلب رضایت حداکثری مشترکین همواره از اهداف غایی شرکت توزیع برق کردستان بوده  که در این راستا تبدیل 4052 متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهداربا هدف جلوگیری از سرقت برق غیرمجاز و زیباسازی مبلمان روستایی و همچنین اصلاح و بهسازی 235 متر شبکه فشارمتوسط،نصب 1 دستگاه ترانس جدید100کاوا  در این روستا جمعا”با اعتباری بالغ بر 3 میلیاردو 579 میلیون ریال باهدف استانداردسازی و بهسازی شبکه برق به بهره برداری رسید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:شهرستان بانه دارای 264 روستا می باشد که درحال حاضر 32 روستای آن تکخوانی شده که روستای بوالحسن با 270 خانوار با اعتباری بالغ بر 1میلیاردو 70 میلیون ریال تدیل به تک خوانی شد.

وی در پایان یادآور شد: نوسازی شبکه های فرسوده و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار از اولویتهای شرکت توزیع برق استان کردستان بوده و پروژه هایی از این دست در سطح این شهرستان ادامه خواهد داشت.

ماموستا رحیم عباسی امام جمعه روستای بوالحسن به نمایندگی از طرف اهالی و معتمدین روستای بوالحسن نیز از زحمات مدیریت و کارکنان برق بانه در اجرای پروژه های اصلاح شبکه فشار متوسط،تبدیل سیم به کابل و تک خوانی مشترکین برق و از مدیر و کارکنان برق این شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.