1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان امروز (سه شنبه 20 فروردین) در نشست مدیران عامل صنعت آب و برق و گاز استان کردستان با آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان با اعلام اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان جزو شرکت‌های پیشرو خدمات‌دهی در سطح کشور است، اظهار کرد: در پایان سال 97 افق و اهداف کاری شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان مطرح و مشخص گردید و بر اساس آن تلاش خواهد شد تا با استفاده از تجربیات کسب شده در مسیر تحول و تقویت نقاط قوت ، گام برداشت.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در تاریخ صنعت برق استان کردستان وصولی مطالبات به ۱۰۹.۵ درصد رسید، افزود: این امر منجر به تزریق منابع مالی خوبی به شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان خواهد شد که قدرت مانور شرکت برای اتمام پروژه های قبلی و شروع پروژه های جدید را افزایش خواهد داد .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با ذکر اینکه فعالیت های خوبی در حوزه خدمات‌دهی صورت گرفته است، گفت: الکترونیکی کردن خدمات و استفاده از ظرفیت های روز به صورت اصولی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه با الکترونیکی کردن خدمات، مراجعه مشترکین به شرکت به میزان حداقلی خواهد رسید، تصریح کرد: خوشبختانه طی سال گذشته در زمینه پروژه های بهره برداری، افق های خوبی تعریف شده است.

لهونیان با گریز به وضعیت خاموشی ها، بیان کرد: در راستای کاهش خاموشی ها تلاش شد تا بدون قطعی برق و انجام فعالیت ها در قالب خط گرم، موجبات رضایت شهروندان را فراهم ساخت.

به گفته وی سیستم GIS شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در سال گذشته با رشد ۶۰ درصدی، به صورت 100 درصد استقرار یافت که با استقرار کامل این سیستم، شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان نخستین شرکت در سطح کشور خواهد بود که با رعایت الزامات و استانداردهای کیفی این سیستم را راه اندازی خواهد کرد.

وی با اشاره به بحث صادرات انرژی و خدمات، تصریح کرد: در مقوله صادرات انرژی، خدمات مهندسی، کالا و تجهیزات نیز اقدامات شایان توجهی صورت گرفته و ظرفیت های موجود شناسایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با تأکید بر اینکه جلسات و پیگیری های لازم جهت بسترسازی صادرات توسط شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بعد از سفر استاندار محترم کماکان ادامه یافت، خاطرنشان کرد: امید است با بسترسازی لازم در زمینه افزایش صادرات و فروش انرژی، توسعه و رونق اقتصادی در استان را به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه کسب رضایت حداکثری از سوی شهروندان توسط شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان نشان از تعهد اخلاقی و کاری، تلاش تیمی، وحدت رویه و انسجام اداری یکایک اعضای شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان است،گفت: امید است با اتکال به حضرت باریتعالی در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و بهبود هر چه بیشتر کیفیت خدمات‌رسانی به مردم شریف استان کردستان، اقدامات شایان توجهی را لحاظ کرد.

لهونیان با گریز به شرایط بحرانی اخیر پیش آمده در استان که شبکه توزیع نیروی برق را نیز تحت تأثیر قرار داد، گفت: در این شرایط سخت و بحرانی، نیروهای خدمت‌رسان شرکت توزیع نیروی برق از رسالت خود غافل نشده و در طول 24 ساعت تمام همت خود را برای ارائه خدمات شایسته به کار بستند.

گفتنی است، در ادامه این جلسه مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و شرکت گاز و شرکت آب منطقه ای نیز، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و دستاوردهای مجموعه خود در سال ۹۷ به بیان اهداف و برنامه های پیش رو در سال جاری پرداختند.