1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ، هادی محمدمرادیان در تصریح این خبر گفت: پروژه های مربوط به اصلاح شبکه فشار ضعیف در سطح روستاها و شهرهای تابعه شهرستان بیجار با هدف خدمات ‌رساني مطلوب به مشتركان با جدیت و تلاش بی وقفه اکیپ های فنی و اجرایی  به طور مستمر در حال اجرا می باشد.

وی همچنین افزود: در ادامه این مجموعه فعالیت ها، اصلاح 1700 متر شبکه فشار ضعیف روستای غیاث آباد، اصلاح 1350 متر شبکه روستای حسین آباد سیاه منصور و اصلاح 2000 متر شبکه برق شهرک سپاه شهر بیجار با صرف هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد ریال اتمام و به بهره برداری رسید .

وی سپس با بیان اینکه به محض اتمام این پروژه ها ، عملیات اجرایی پروژه اصلاح 8700 متر شبکه فشار ضعیف شهر توپ آغاج نیز با تخصیص اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 630 میلیون ریال آغاز شده است ، ابراز امیدواری کرد این پروژه نیز در کمترین زمان و به بهترین نحو ممکن اجرا و به بهره برداری برسد .

شایان ذکر است روستای غیاث آباد از روستاهای تابعه شهرستان دیواندره می باشد که افتخار خدمت رسانی در امور مربوط به برق این روستا در حوزه برق شهرستان بیجار می باشد و همچنین شهر توپ آغاج نیز در 35 كيلومتري بيجار يكي از شهرهاي جديدي است كه بيش از 3 سال از عمرتأسيس آن مي گذرد و جمعیت آن نیز بالغ بر 1650 نفر می باشد .