1

تست و تعویض کنتور مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق

Testing and replacing meters of electricity distribution companies

شرح خدمت :
پس از خرید و فروش قطعی ملک مسکونی یا تجاری، آخرین مالک می بایست این درخواست را ارائه نماید که می توان درخواست آن را از طریق این خدمت ارائه نمود.

   
:   Service Discription
After the final purchase and sale of residential or commercial property, the last owner must submit this request, which can be submitted through this service.

متوسط زمان ارائه خدمت : 4 روز

واحد پاسخگو : معاونت مشترکین
 

شماره تماس واحد پاسخگو: 33163770 -087

نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی   نیمه الکترونیکی   مراجعه حضوری

مدارک لازم : شناسه قبض محل انشعاب


لینک دریافت خدمت


راهنمای استفاده از خدمت


توافق نامه سطح ارائه خدمت


سایر اطلاعات تکمیلی

قطع موقت فرایند
سوالات متداول
سوال 1: چگونه می توان درخواست تست و تعویض کنتور را ثبت نمود؟

  • از طریق اپلیکیشن برق من
  • مراجعه به دفاتر پیشخوان

سوال 2 : مدارک مورد نیاز جهت تعویض کنتور کدام است ؟

  • تکمیل فرم درخواست
  • ارائه آخرین صورتحساب پرداخت شده

سوال 3 :می خواهم از صحت و سلامت کنتور اطمینان حاصل کنم چه کار انجام دهم؟

از طریق اپلیکیشن برق من در بخش خدمات مشترکین گزینه آزمایش کنتور،  شناسه قبض خود را ثبت نمایند.

سوال 4 : در صورت مشاهده دستکاری کنتور چطور می توان به شرکت توزیع برق اطلاع داد؟

باتوجه به اینکه کلیه هزینه ها و خسارات ناشی از دستکاری در لوازم اندازه گیری از مشترک دریافت می گردد و در صورت لزوم تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد، در صورت مشاهدۀ چنین مواردی لطفا با واحد بازرسی شرکت توزیع نیروی برق تماس بگیرید.

سوال 5 : در چه صورت می توان تقاضای تعویض کنتور داد؟

در صورت معیوب شدن کنتور و تأیید عدم عملکرد صحیح کنتور توسط شرکت توزیع نیروی برق