1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق کردستان و به نقل از مدیریت برق کامیاران، شهرام بهمنی اظهار داشت: به منظور مقاوم سازي شبكه، جلوگيري از خاموشي، پيشگيري از بروز حوادث احتمالي و در نهايت بهبود ارائه خدمات و كسب رضايت مشتركان، تعويض اين تعداد تير چوبی انجام شد.
وي با بيان اينكه یک تيم عملياتي با تجهيزات كامل كار تعويض اين تعداد تيرها را انجام داده اند گفت: شبكه ها، تاسيسات و پست هاي اين مدیریت به صورت مداوم رصد و پايش مي شود و نقاط سست پس از شناسايي اصلاح مي شود.
بهمنی تصريح كرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو دویست میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت در راستای پایداری شبکه وتاسیسات برقی صورت گرفت.
وي ادامه داد: مقاوم سازي تيرهاي چوبی با توجه به قدمت شبکه و امکان فرسوده شدن آنها نقش مهمي در كاهش خاموشي و خسارت در زمان وقوع حوادث طبيعي چون طوفان شديد و باران دارد.
بهمنی در ادامه به لزوم بازدید دوره ایی و تعمیرات پیشگیرانه، فیدرهای فشار متوسط اشاره کرد و افزود: هدف از طرح ريزي و زمان بندي تعميرات پيشگيرانه انجام يک سري از فعاليت ها و وظايف به منظور کاهش يا حذف توقف توليد و حداکثر کردن قابليت اطمينان تجهيزات مي باشد، که با مقاوم سازی تاسیسات وشبکه های برق بخصوص به جهت مقابله در برابر حوادث احتمالی در شریط نامساعد جوی و عبور از بحران میباشد .

مدیر برق شهرستان کامیاران در پایان  سخنان خود با اشاره به اپلیکیشن برق من یادآور شد: مشتركان برق در صورت بروز هر گونه خسارت وارده اعم از(شکستگی پایه،درخواست جابجایی پایه و غیره) مي توانند از طريق اين اپليكيشن (منوي خاموشي) در خواست خود را به صورت شبانه روزي اعلام و پيگيري كنند.