1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در بخشی از متن لوح تقدیر اهدایی مربوط به اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق در استان کردستان آمده است:

طرح « جایگزینی شبکه سیم مسی برق با کابلهای خودنگهدار » از جمله طرح های بنیادی و ارزشمندی است که با هدف نوسازی شبکه های فشارضعیف برق، ایجاد تعادل بار شبکه، کاهش تلفات شبکه، بهبود روشنایی معابر و موارد مرتبط در طی دو سال اخیر به صورت فراگیر در آن مجموعه به شایستگی به مرحله اجرا رسیده است.

این طرح دستاوردهای مطلوبی را در زمینه افزایش رضایتمندی مشترکین به دلیل بهبود پایداری شبکه، کاهش هزینه های بهره برداری، بهبود شرایط حریم شبکه های توزیع و موارد مشابه به همراه داشته است.

اجرای این طرح در استان کردستان با موفقیت چشمگیری همراه بوده است و مرهون تلاش های جمعی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کردستان و کارکنان و عوامل اجرایی آن شرکت است.

 بدین وسیله ضمن تقدیر ویژه از اقدامات شایسته مجموعه مدیران و کارکنان آن شرکت در نهایی سازی و اجرای طرح مذکور، توفیقات روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

در لوح دیگری که به جهت استقرار خوب ” طرح سنم ” در سطح این شرکت ابلاغ گردیده، آمده است:

شفافیت در اجرای فرآیندها، نظارت مکانیزه بر روند اجرای طرح ها و پایش لحظه‌ای فعالیت ها از جمله رویکردهایی است که در طرح سامانه « سنم » با هدف افزایش کیفیت و کاهش هزینه ها و زمان اجرای طرح‌ها پیش‌بینی شده است. اجرای این طرح دستاوردهای ارزشمندی را در ارتقای سلامت اداری، شفاف‌سازی و تعمیق نظارت و مدیریت دقیق بر اجرای پروژه‌ها و کیفیت آن ها، داشته است.

 اینک با عنایت به اهتمام مدیران، متخصصان و کارکنان آن شرکت در پیاده سازی شایسته این سامانه و تلاش ارزنده ای که در این مسیر داشته اید، با اهدای این لوح از مساعی به عمل آمده تقدیر و تشکر می شود.

 از خداوند بزرگ برای تمامی خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق و سربلندی دارم.