1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در این دیدار نمایندگان نیروهای خدماتی و پیمانکاری این شرکت با ارسال لوح و دسته گل ضمن تبریک سال نو، از اهتمام و توجه ویژه مدیر عامل به این قشر زحمتکش در طی دو سال اخیر تشکر کردند و خواستار تداوم این حرکت مثبت برای سال آتی شدند.

لهونیان نیز با بیان اهمیت نقش و جایگاه نیروهای خدماتی و پیمانکاری که دوشادوش نیروهای دیگر این شرکت مشغول فعالیت هستند عنوان کرد: نقش و جایگاه نیروهای پیمانکاری و خدماتی هیچگاه کم رنگ نبوده است و کماکان تلاش می شود که اختلاف طبقاتی به حداقل برسد اما اگر در مواردی کماکان تفاوت هایی با دیگر نیروهای طرف قرارداد شرکت وجود دارد به جهت جاری بودن یکسری ضوابط و مقررات ابلاغی است.

وی در ادامه بیان کرد: در سال 98 علیرغم مشکلاتی که در بخش بودجه ای بر شرکت حاکم بود و همچنین ابتدای سال 98 را با بحران سیل و برف آغاز کردیم اما به همت و تلاش و دلسوزی مجموعه همکاران شرکت توزیع در چند شاخص اصلی و در چند مرتبه در سطح شرکت توانیر و وزارت نیرو توانستیم رتبه های سوم و چهارم کشوری را بدست آوریم.

وی در ادامه گفت: عملکرد شرکت توزیع همیشه و مخصوصا در چند سال اخیر مورد توجه مسئولین استانی نیز بوده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در انتهای سخنان خود ابراز امیداری کرد و اذعان داشت: امیدوارم سال جدید سالی سراسر موفقیت و سربلندی و کسب پله های ترقی به مراتب بهتر از سال قبل را برای شما عزیزان داشته باشد و سلامتی کامل خود و خانواده های محترمتان را از درگاه خداوند منان خواستارم.

لازم به ذکر است شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در سال 98 در چند شاخص اصلی و در چند مرتبه رتب های اول تا چهارم را  در سطح کشورکسب کرده است.