1

رئیس مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی غرب در دیدار با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اهدای لوح تقدیر از تلاش های این شرکت در امر برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و کسب رتبه دوم در بین شرکت های توزیع برق غرب کشور قدردانی کرد.

یوسف صحرایی در این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل مجتمع با شرکت های صنعت آب و برق استان کردستان از تلاش های شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در امر آموزش و الگویی برای سایر شرکت ها یاد کرد و تمایل خود را برای ارتقای این همکاری ها اعلام نمود.

وی از تعیین مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی غرب به عنوان قطب آموزشی توزیع و انتقال نیروی برق کشور خبر داد و آمادگی این مرکز را جهت برپایی دوره های کوتاه مدت و بلند مدت برای فعالان این حوزه اعلام نمود.

گفتنی است: فعالیت های مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی غرب در استان کردستان توسط دفتر نمایندگی این مجتمع انجام می گیرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اعلام کرد: آموزش کارآمد، رمز بقای سازمان هاست.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیرو برق استان کردستان مدیر عامل این شرکت در دیدار با رئیس مجمع عالی آموزشی و پژوهشی غرب گفت: آسیبی که یک نظام آموزشی ناکارآمد به کشور می تواند وارد کند به مراتب بیشتر از آسیب دشمنان است.

هیوا لهونیان با شاره به لزوم توجه به کیفیت آموزش ها افزود: کیفیت آموزش باید به گونه ای باشد که مدیران متوجه ارتقا کیفیت نیرو ها شوند و انتظار اساسی از بخش آموزش نیز همین است و از همین رو برگزاری تعداد محدودی دوره آموزشی با کیفیت بر دوره های متعدد و فاقد کیفیت، رحجان دارد.

وی با انتقاد از کافی نبودن کارهای انجام گرفته در حوزه آموزش افزود: برنامه ریزی آموزشی باید از دل کارها و منطبق بر نیازهای واقعی مجموعه صورت پذیرد.

لهونیان ادامه داد: کارکنان سازمان باید این احساس را داشته باشند که ارتقای آن ها تابعی از سطح توانمندی آن هاست و این توانمندی ها جز در سایه آموزش محقق نمی شود.

وی در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل سازنده مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی غرب با شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، به لزوم افزایش سطح کمی و کیفی این همکاری ها تأکید نمود.

گفتنی است بیش از نیمی از دوره های آموزشی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در سال گذشته توسط مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی غرب برگزار گردیده است.