1

مدیردفتر روابط عمومی ضمن تقدیر و تشکر بابت درج انتقادات وپیشنهادات سازنده درخصوص پیگیری مطالبات مردم ازطریق یکی ازکانالهای فضای مجازی سطح شهر سنندج، در وهله اول ازهمه همشهریان خواست در صورت مشاهده روشن بودن لامپ های معابر در طول روز، مراتب را از طریق شماره 121 به مرکز هوشمند فوریت های برق اطلاع دهند.

وی با اشاره به روشن بودن برخی ازلامپ های معابر درطول روز علت آن را معیوب شدن تجهیزات قطع و وصل اتوماتیک روشنایی همچون دستگاههای ساعت فرمان نجومی و یا فتوسل ها اعلام کرد.

کوهساررسولی تباربا بیان اینکه اکیپ های عملیاتی بصورت روزانه نسبت به بازدید جهت سرویس و نگهداری این تجهیزات درسطح استان اقدام می کنندخاطرنشان ساخت: باتوجه به الکترونیکی بودن این تجهیزات، معیوب شدن و یا خروج از تنظیمات آن به هرعلتی ازجمله خاموشی های  ناخواسته شبکه و یا سرقت کابلهای روشنایی در هر ساعت از شبانه روز محتمل خواهد بود.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق کردستان درادامه علت اصلی  خاموشی روشنایی معابرخیابان مردوخ سنندج در تاریخ 17 مهرماه را سرقت کابل شبکه عنوان کرد وگفت: اجناس و تجهیزات موردنیاز روشنایی این خیابان بلافاصله تامین و توسط نیروهای واحد روشنایی و عملیات و اتفاقات برق شمال سنندج،  مشکلات مربوط به روشنایی معابر این خیابان، برطرف گردید.

وی با اشاره به هوشمند بودن مرکز اتفاقات برق اضافه کرد: هم استانیها می توانند بانصب ” اپلیکیشن برق من ” دیگر نیاز به منتظر ماندن برای ارتباط با اپراتور واحدهای 121 را ندارند و میتوانند موارد اطلاع رسانی خود را ازطریق این اپلیکیشن ثبت نمایند تا درکوتاهترین زمان، مشکلات بررسی و برطرف گردد.