1

به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كردستان، به منظور ارتباط با مردم استان كردستان در زمینه پاسخگوئی به درخواست‌ها، انتقادات، نظرات و شکایات از طریق شماره تلفن ۱۱۱، «هيوا لهونيان» مدیرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كردستان بر اساس جدول زمانبدي اعلام شده و اطلاع رساني گسترده در سطح استان، صبح امروز چهارشنبه (22 اسفند) در مركز سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی و دولت (سامد) حضور يافته و پاسخگوي تماس چهار شهروند كردستاني شدند.

نخستين تماس با سامانه 111 از سوي «منصور ساعدی» رئیس شورای روستای گردیگلان شهرستان سقز صورت پذيرفت كه وي به نمایندگی از سوی تعدادی از شوراهاي روستاهای سقز ضمن قدردانی از زحمات شرکت توزیع نیروی برق استان به صورت ویژه از نحوه برخورد، سرعت و کیفیت خدمات کارکنان و نیروهای مدیریت برق شهرستان سقز تقدير كرد.

«هيوا لهونيان» در پاسخ به تماس منصور ساعدي که در قالب گفتگوی مستقیم از طریق سامانه سامد(111) شکل گرفته بود، گفت: «پیام شما مایه دلگرمی بنده و خانواده بزرگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان است؛ آنچه انجام گرفته، ادای وظیفه می باشد و ما نیز واقفیم که در شرایط سخت فعلی، استمرار خدمت رسانی همت مضاعفی را می طلبد که خوشبختانه این همت در همکاران وظیفه شناس ما نهادینه شده است».

لهونيان در پاسخ به تماس دیگری كه از طريق سامانه سامد صورت پذيرفت، نسبت به درخواست تماس گيرنده با این سامانه كه موضوع رسيدگي به مشكلات مأموران قرائت بود، اعلام كرد: «مأموران قرائت لوازم اندازه گيري و توزيع قبوض، نيروهايي هستند كه توسط شركت هاي پيمانكاري جذب شده و تعيين حقوق و مزاياي اين قشر زحمت كش در چارچوب ضوابط قانون كار تعيين و پرداخت مي شود. با توجه به زحمات اين قشر و اهميت خدمات آنان و ارتباط روزانه آنها با مشتركين برق، سعي شده است به نسبت گذشته توجه بيشتري به اين حوزه لحاظ گردد و اين افراد از يكسري مزايايي كه به نيروهاي طرف قرارداد شركت تعلق مي گيرد، بهره مند گردند. همچنين در دوره هاي اخير تلاش شده تا همزمان با نيروهاي طرف قرارداد و يا گاهاً ابتدا اعتبار مربوط به حقوق و مزاياي آنان تأمين شود و سپس حقوق و مزاياي نيروهاي طرف قرارداد شركت پرداخت شود؛ با اين اوصاف شركت توزيع نيروي برق استان كردستان از طريق قانون تلاش خواهد كرد تا در تسريع مشكلات اين عزيزان اقدامات مؤثرتري لحاظ شود».

گفتني است در طول زمان حضور مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كردستان، دو تماس ديگر مبني بر تشكر در خصوص واكنش سريع، پاسخگويي، اقدام به موقع و ايجاد امكان دريافت خسارات لوازم خانگي و تجاري سوخته و هم‌چنين ايجاد انسجام، انضباط و سلامت اداري در شركت توزيع نيروي برق استان كردستان، برقرار شد.

نكته شايان توجه حضور مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كردستان در سامانه سامد، حضور «مسعود روحانی» مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کردستان در سامانه سامد بود. وي با تشكر از زحمات و خدمات شركت توزيع نيروي برق استان كردستان، اظهار كرد: دريافت تنها چهار تماس تلفني از طريق سامانه سامد، که سه مورد آن با موضوع تقدير و تشكر از خدمات شركت توزيع نيروي برق استان كردستان، گوياي دقت عمل، تلاش در راستاي تكريم ارباب رجوع و پاسخگويي اين شركت به مطالبات مردمي مي‌باشد.

وي افزود: شركت توزيع نيروي برق استان كردستان از جمله شركت هاي خدمت رساني است كه با استقرار میز خدمت حضوری _ الكترونيكي و پاسخگويي سريع به درخواست هاي مردمي در حوزه تكريم ارباب رجوع موفق عمل نموده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نيروي برق استان كردستان در پاسخ به اين گفته، اعلام كرد: استقرار ميز خدمت حضوري – الكترونيكي به صورت جدي در شركت توزيع نيروي برق استان كردستان در حال پيگيري است و تلاش خواهد شد تا پايان سال آتي مراجعه حضوري مشتركين و مردم به اين شركت، به حداقل ميزان برسد.

هم‌چنين رئيس خانه مطبوعات استان كردستان نيز با مراجعه حضوري به سامانه سامد به نمايندگي از اصحاب رسانه استان نسبت به تغيير رويه در حوزه روابط عمومي و ايجاد ارتباط مؤثر و قوي با رسانه هاي ديداري، شنيداري، مكتوب و اينترنتي از مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كردستان تقدير كرد.

یادآور می‌شود، شماره سه رقمی ۱۱۱، یکی از راه‌های ارتباطی مردم با مديران استان كردستان است كه براساس هماهنگي به عمل آمده از سوي اداره کل مديريت عملکرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري كردستان، اين امكان فراهم گرديده تا مسئولين در محل سامانه حضور پيدا کرده و نسبت به پاسخگوئي مردمي به صورت ارتباط تلفني مستقيم اقدام ‌نمايند.