1

به گزارش روابط عمومي شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان محمد سعید سلطانی در تصریح این خبر گفت: با بهره برداری از پروژه اصلاح، ساماندهی و تبدیل 1420 متر شبکه فشار ضعیف هوایی نران و 1400 متر شبکه فشار ضعیف حلوان به کابل خود نگهدار بخشی از مشکلات این دو روستا شامل ضعف ولتاژ،  رفع حریم، فرسودگی شبکه و تعادل بار فیدرها، مرتفع گردید.

وی در ادامه اذعان داشت:  اعتبار تخصیص یافته این دو پروژه به ترتیب منطقه نران 188 میلیون تومان و  منطقه حلوان 150 میلیون تومان اعلام شده که از محل اعتبارات داخلی شرکت تأمین گردیده است.

سلطانی در ادامه بیان کرد: جهت اجرای پروژه رفع ضعف ولتاژ شهرک زاگرس (خیابان سیروان) با اعتبار100 میلیون تومان از محل منابع داخلی شرکت  اتمام  و به بهره برداری رسید.

سلطانی با اشاره به هزینه ای بالغ بر 500 میلیون تومان افزود: طرح اصلاح و جابجایی 1456 متر شبکه فشار ضعیف هوایی  به کابل خودنگهدار و همچنین اصلاح 1024 متر شبکه فشار متوسط هوایی خیابان شهدابا اعتباری بالغ بر500 میلیون تومان از جمله پروژه های احداث شده این شهرستان است.

مدیر توزیع برق شهرستان سنندج با بیان اینکه اقدامات شاخص در ارتباط با اصلاح و تبدیل سیم مسی به کابل خود نگهدار در سنندج صورت گرفته تصریح کرد: این پروژه با هدف افزایش پایداری شبکه و رفع فرسودگی با صرف اعتباری بالغ بر400 میلیون تومان بخشی از این اقدامات است.