1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در این نشست کامیل کریمیان ضمن ابراز رضایت ‌مندی کامل در حوزه‌ی برق شهرستان سقز بر ضرورت تسریع در ایجاد زیرساخت‌های برق بیمارستان در حال اتمام  در این شهرستان تأکید کرد.

کریمیان در ادامه افزود: شرکت‌های آب و برق سقز در زمینه‌ی ایجاد ظرفیت‌های لازم پدافند غیرعامل و برنامه‌ریزی برای توسعه‌ی شبکه و آینده‌نگری در حوزه‌ی خدمات‌رسانی خوب عمل کرده‌اند.

در ادامه هیوا لهونیان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به حمایت این شرکت در راستای رونق تولید از رفع مشکل برق تعدادی از واحدهای صنفی خبر داد.

وی همچنین با بیان این‌که مدیریت صحیح مصرف برق باعث خدمات‌رسانی بهتر به مشترکان برق خواهد شد خواستار تعامل و همکاری ادارات در پرداخت مطالبات و بدهی های ناشی از برق مصرفی شد.

لهونیان در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: تک‌خوانی کردن کنتورهای برق روستاهای سقز و بانه از اولویت‌های شرکت توزیع برق می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان از همراهی و مشارکت مردم در ارتباط با استقبال از حذف قبض کاغذی برق تقدیر و اعلام کرد: بر اساس میانگین زمانی، کردستان  رتبه‌ی اول کشوری را در این طرح کسب کرد.