1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان محمد سعید سلطانی، مدیر توزیع برق شهرستان سنندج در تشریح این خبر گفت: ایمن نبودن برخی از تابلوهای برق، بدلیل سرقت  قفل و بازبودن درب آن و همچنین بدلیل آسیب دیدگی و نبود دریچه تعدادی از پایه های فلزی روشنایی معابر، برای رهگذران  و کودکان تهدید کننده بوده و خطر برق گرفتگی را بدنبال داشت.

وی در ادامه افزود: طرح ترمیم و ساماندهی با اولویت تابلوها و پایه های روشنایی معابر واقع در مناطق پرتردد شهری و در نزدیکی مدارس و اماکن تفریحی و توریستی در اولویت کار قرار گرفت.

سلطانی در ادامه افزود: آن دسته از تابلوهایی که قبلا سابقه سرقت داشته اند و یا تابلوهای اختصاصی که بوسیله مشترک به جهت استفاده بیش از حد مجاز، دستکاری شده بود (تعویض رنج فیوز) ، در دستور کار قرار گرفت و در اقدامی پیشگیرانه طرح ترمیم و ساماندهی آن ها انجام شد و تعداد 245 دریچه جدید و استاندارد بر روی پایه های روشنایی معابرنصب و تعویض  گردید و همچنین 158 فقره تابلو با نصب قفل و اصلاح درب، ایمن سازی شد.

مدیر توزیع برق شهرستان سنندج در ادامه با اشاره به اهداف اجرایی این پروژه تأکید کرد: ایمن سازی، جلوگیری از سرقت و اتلاف انرژی از مهمترین مزایای اجرای این طرح می باشد.

محمد سعید سلطانی در پایان سخنان خود از همه شهروندان درخواست کرد: در صورتی که با تابلوی برق  نا ایمن در خیابان مواجه شدند که درب آن به هردلیلی بازمانده بود بلافاصله موضوع را به شماره تلفن 121 اطلاع داده تا همکاران در اسرع وقت برای رفع نقض آن اقدام نمایند و از آسیب و خطرات احتمالی جلوگیری گردد.

لازم بذکراست رنگ آمیزی تابلوها در دستورکار مدیریت برق شهرستان سنندج قرار دارد و در آینده ای نزدیک به اتمام خواهد رسید.