1

ارسلان محمدي قبل از خطبه هاي نماز جمعه در ابتداي سخنان خود با اشاره به اینکه همزمان با افزایش گرما، مصرف برق نیز افزایش می یابد اذعان داشت: لزوم توجه به صرفه جويي و جلوگيري از اسراف، كه در قرآن و احاديث ائمه معصوم نيز به آن اشاره شده است بسیار مهم بوده در حال حاضر و در شرایط فعلی بهترین راه حل برای جلوگیری از خاموشی، صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف می باشد.

محمدی در ادامه با اشاره به آمار كلي از مصرف برق مشتركين شهرستان بانه گفت: مشتركين برق در شهرستان بانه با 20% مصرف بيشتر از ميانگين مصرفی استان كردستان، يكي از شهرهاي پر مصرف می باشند و باید راه کارهای مناسبی جهت صرفه جویی را اجرا کنیم.

وی در ادامه به ارائه راهكارهاي مديريت و شيوه صحيح استفاده از انرژي برق پرداخت و اشاره كرد: در ساعات اوج مصرف با بكارگيري روش هاي صحيح استفاده از لوازم برقي گام موثري در جهت كمك به شبكه سراسري برق خواهیم داشت.

مدیر توزیع برق شهرستان بانه در ادامه از همشهريان خواست جهت كاهش هزينه هاي برق و همچنين كاهش پيك مصرف، روش هاي صحيح مديريت مصرف در محل كار و منازل خود را در پيش بگيرند و همچنين به معرفي وسايل پر مصرف برقي پرداخت و از مردم خواست استفاده از اين وسايل را به بعد از ساعات پيك موكول نمايد تا از طرح های تشویقی که برای مشترکین کم مصرف در نظر گرفته شده است بهره مند شوند.

وی در پایان به معرفی طرح های وزارت نیرو برای کشاورزان نیز پرداخت .