1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، معاون برنامه ریزی و مهندسی  عبید علیمحمدی در مراسم آغازین این دوره آموزشی گفت: آموزش به ویژه برای نیروهای اجرایی نقش بسزایی درارتقای مهارت و دانش پیمانکاران دارد.

وی در ادامه اذعان داشت:برگزاری دوره بازآموزی و ارزیابی اکیپ‌های امانی  و شرکت‌های پیمانکاری به مدت 15 روز در محل سایت آموزشی انبار مرکزی برگزار شد که در این مدت 17 شرکت پیمانکار و 15 اکیپ امانی  به تعداد 138 نفر مورد باز آموزی آخرین استانداردهای نصب کابل خودنگهدار و موارد ایمنی قرارمی‌گیرند.

وی در ادامه افزود:هدف از برگزاری این دوره هماهنگی کلیه اکیپهای اجرایی در سطح استان از لحاظ نحوه اجرای تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار، نحوه استفاده و نصب صحیح تجهیزات ویراق آلات شبکه کابل خود نگهدار همچنین ساماندهی نفرات اکیپهای اجرایی، ایجاد سابقه، ثبت اطلاعات نفرات و اکیپها دانست.

وی در ادامه گفت:مشخصات فنی و ساختار کابل های خود نگهدار، آشنایی با تجهیزات و یراق آلات شبکه های کابل خودنگهدار، روش های اجرایی احداث این نوع شبکه و مقایسه های فنی و اقتصادی شبکه های کابل خودنگهدار با شبکه سیم مسی از جمله سرفصل های این دوره آموزشی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پس از آموزش اکیپها در محل سایت با اجرای 300 متر شبکه کابل خود نگهدار به صورت نمونه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و امتیاز کسب شده جهت رده بندی شرکت‌ها قرارمی گیرد.