1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هادی محمد مرادیان در تشریح این خبر گفت: اجرای پروژه های برق رسانی به روستای قیصه ، نصب 540 دستگاه چراغ روشنایی معابر روستایی ، اصلاح شبکه فشار ضعیف روستاها و احداث روشنایی معابر ورودی شهرک اندیشه به طور همزمان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار در ابتدای این مراسم ضمن عرض خوشامدگویی و خیرمقدم به حاضرین و با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، گفت : هفته دولت فرصتی است تا عملکرد دولت‌ها که با اهداف بزرگی چون پایبندی کامل به دین خدا و اصرار بر اقامه الهی، عدالت طلبی، مبارزه با فساد، پاک دامنی، صداقت و صراحت و توجه به محرومان روی کار می‌آیند، برای مردم بیان شود .

وی در ادامه اذعان داشت : برق رسانی به روستاهای فاقد برق با هدف رونق اقتصاد روستاها و ترغیب روستاییان به مهاجرت معکوس و همچنین اصلاح وضعیت نامناسب شبکه های فشار ضعیف برق در سطح شهرها و روستاها به منظور کسب رضایتمندی حداکثری مردم  عزیز از مهمترین اهداف و برنامه های این مدیریت و در اولویت پروژه های اجرایی برق شهرستان بیجار قرار دارد .

وی در ادامه خاطرنشان کرد : پروژه های برق شهرستان بیجار به مناسبت هفته دولت با هزینه ای بالغ بر 16 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و امید است با افتتاح این پروژه ها روند و کیفیت خدمت رسانی به همشهریان شریف بهبود یابد .

حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه معزز شهرستان بیجار نیز در بیاناتی کوتاه  برق رسانی به روستای قیصه را قدمی مبارک برای اهالی روستا و گامی تأثیرگذار از تلاش های خالصانه خادمان مردم در دولت تدبیر و امید برای کاستن از مشکلات مردم بیان کرد .

در ادامه این مراسم محمد حسین محبیان معاون فرماندار شهرستان بیجار برق رسانی به روستای قیصه را پروژه ای مهم و ارزنده بر شمرد که تأثیر بسزایی در بازگشت روستاییان و رونق تولیدات روستایی دارد .

لازم به ذکراست در پایان این مراسم پروژه برق رسانی به روستای قیصه به نمایندگی از دیگر پروژه های مدیریت توزیع برق شهرستان بیجار افتتاح گردید .